“Frokost med venner”

Rådmand Davids Hus
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 26. oktober 2017

Super hyggeligt sted og det lækreste smørrebrød.
Kommer gerne igen næste gang vi er på de kanter - klart et besøg værd.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, MimiE168

Anmeldt 20. september 2017

Rådmands Davis er en legende i Helsingør. Man kan få fine cafe-ting, men også lidt mere værtshus præget.

Vi kan lide stedet.

Dato for besøg: november 2016
Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 6. maj 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt sted til en lille frokost her i Helsingør, super hurtig betjening og dejlig mad, kan varmt anbefales.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Anja B
Anmeldt 6. marts 2017

Rigtig hyggelig lille restaurant i et af Helsingørs gamle byhuse. Godt og afvekslende smørebrøds udvalg. Ikke for store ikke for små højbelagte madder. Hyggeligt miljø og sødt personale. Mange mennesker i restauranten på en mandag til frokost.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, 268karinam
Anmeldt 20. februar 2017 fra mobile enheder

Vores fortrukne frokost restaurant, betjeningen er altid god og høflig, maden er i altid i top, vi vil anbefale jer til hver en tid

Dato for besøg: februar 2017
1  Tak, Michael B

Rejsende, der kiggede på Rådmand Davids Hus, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingborg, Skåne

Har du været i Rådmand Davids Hus? Fortæl om dine oplevelser!