TripAdvisor

Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk, Familier med børn
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 30. marts 2019 fra mobile enheder

Jeg fik carbonara og den var virkelig god. Dejlig cremet og masser af køb i den. Godt udvalg af italienske øl og lidt soda- og saftvand, men til den dyre side.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, 626iane

Anmeldt 20. marts 2019

Yderst velsmagende mad, hyggeligt sted og jævnligt gode musikarrangementer, - ofte jazz. Ligger tæt på havnen, der således til fods kan nydes før eller efter besøget.

Dato for besøg: august 2018
Tak, Inspire34900924388
Anmeldt 14. november 2018 fra mobile enheder

Dejlig atmosfære med rigtig dejlig italienske retter og rigtig gode vine
God og hyggelig observant
betjening

Dato for besøg: november 2018
Tak, Janicke_Schultz_Pete
Anmeldt 22. september 2018 fra mobile enheder

Meget hyggeligt sted, men maden var ikke god nok til pengene. Fik ravioli, tapas og kyllingepasta. 2 glas hvidvin kostede alene ca 60 kr pr glas ..på en café!
Jeg er desværre ikke sikker på vi kommer igen, ærgerligt da vi gerne vil...

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, MoCa14
Anmeldt 11. september 2018 fra mobile enheder

Det bedste sted i Nordsjælland, med ægte italiensk mad og stemning. Super betjening og venligt personale. Fem stjerner herfra.

Dato for besøg: september 2018
Tak, jacopoc144

Rejsende, der kiggede på Cafe Divino, kiggede også på

Espergærde, Helsingør Kommune

Har du været i Cafe Divino? Fortæl om dine oplevelser!