“Nå jaaa”

Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Familier med børn, Romantisk
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 22. september 2018 fra mobile enheder

Meget hyggeligt sted, men maden var ikke god nok til pengene. Fik ravioli, tapas og kyllingepasta. 2 glas hvidvin kostede alene ca 60 kr pr glas ..på en café!
Jeg er desværre ikke sikker på vi kommer igen, ærgerligt da vi gerne vil...

1  Tak, MoCa14

Anmeldt 11. september 2018 fra mobile enheder

Det bedste sted i Nordsjælland, med ægte italiensk mad og stemning. Super betjening og venligt personale. Fem stjerner herfra.

Tak, jacopoc144
Anmeldt 2. september 2018 fra mobile enheder

Havde travlt og faldt over stedets søndagsaftensmenu, med forskellige italienske specialiteter til 199 kroner.
Der var rigeligt, men det smagte ikke rigtigt af noget.
Specielt de halvlunkne pastapuder i sauce var kedelige, nærmest lidt indtørrede.
Laksen var ok,
mens fadet med røget skinke og pølse var ligegyldigt.
Og det hjemmebagte brød savnede salt.
Dertil en meget trættende mandlig tjener, som var lidt for meget af dette gode.....
Der kommer jeg ikke igen.

1  Tak, SBraun_12
Anmeldt 31. august 2018 fra mobile enheder

Vi fik super lækker Italiensk mad.
Vi fik et flashback , stemning og personale i top, tankerne fløj til vores hjertebarn”Italien”

Tak, berithl2018
Anmeldt 7. august 2018 fra mobile enheder

Forretter kedeligt brød halv kold champions fra glas ingen salt og peber på bordene. Siger de har peroni øl så får man serveret nogen andre mærker. Har været her 3 gange 1 sidste og eneste

1  Tak, 84erikj

Rejsende, der kiggede på Cafe Divino, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Cafe Divino? Fortæl om dine oplevelser!