“Eftermiddag med god italiensk stemning ”
Anmeldelse af Cafe Divino

Cafe Divino
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk, Familier med børn
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 11. juli 2018 fra mobile enheder

Et godt sted at nyde sin eftermiddag med en kaffe ved Øresund, dog kan der være en del trafik på Strandvejen

Tak, ThomasTheilgaard

Anmeldt 27. maj 2018 fra mobile enheder

Divino er et skønt sted mht ægte italiensk atmosfære, men har desværre en meget uprofessionel betjening. Dette giver sig udslag i at du måske ikke lige får hvad du bestilte og at ventetider er helt urimelige lange. Ofte må man selv tage affære og selv hente ting. Maden er på det jævne og prisen er for høj i forhold til kvalitet og betjening, her bør man leverer bedre.

5  Tak, Søren M
Anmeldt 30. marts 2018 fra mobile enheder

Et stort, unikt og meget varieret ølkort og dertil autentiske italienske pizze og ikke mindst autentisk hjemmelavet italiensk is fra isbaren ved siden af. Dejligt stemning med god klassisk pop/rock musik der er hørbar men ikke for høj. Kunne let blive et stamsted for os

1  Tak, Carsten R
Anmeldt 27. februar 2018

God betjening. Autentisk italiensk.Isen er fantastisk!
Har været her flere gange. Absolut hyggeligt, men har en jazz aften til gode at opleve.

Tak, gittehandlos
Anmeldt 11. oktober 2017

Det er længe siden, jeg har været på Divino til frokost, og der er ganske hyggeligt også en søndag uden for meget run på. Netop retur fra en kulinarisk rejse til Sardinien med utallige spændende pastaretter, var jeg spændt på at se, hvad man nu bød på hos Divino. Kortets pastaretter er mainstream og bød ikke på overraskelser, men blandt specialiteterne optrådte en pastaret med osso bucco - vistnok kokkens favorit, som lød interessant. Flot præsenteret, enkel men indbydende i udtryk. Osso buco kan være en lidt sej omgang, og det var også tilfældet her. Retten var noget anonym og manglede dybde i sauce og kød, og som jeg ofte har oplevet her er man for tilbageholdende med krydringen. Jeg måtte levne den sidste bid, som viste sig ikke at være kød men en sej sene. Det burde kokken have set. Min medspiseres retter (bl.a. en meget fin laksecarpaccio) vakte imidlertid anerkendende nikken.

Tak, EjvindR

Rejsende, der kiggede på Cafe Divino, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Cafe Divino? Fortæl om dine oplevelser!