“Autentisk italiensk”

Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Familier med børn, Romantisk
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 27. februar 2018

God betjening. Autentisk italiensk.Isen er fantastisk!
Har været her flere gange. Absolut hyggeligt, men har en jazz aften til gode at opleve.

Dato for besøg: december 2017
Tak, gittehandlos

Anmeldt 11. oktober 2017

Det er længe siden, jeg har været på Divino til frokost, og der er ganske hyggeligt også en søndag uden for meget run på. Netop retur fra en kulinarisk rejse til Sardinien med utallige spændende pastaretter, var jeg spændt på at se, hvad man nu bød på hos Divino. Kortets pastaretter er mainstream og bød ikke på overraskelser, men blandt specialiteterne optrådte en pastaret med osso bucco - vistnok kokkens favorit, som lød interessant. Flot præsenteret, enkel men indbydende i udtryk. Osso buco kan være en lidt sej omgang, og det var også tilfældet her. Retten var noget anonym og manglede dybde i sauce og kød, og som jeg ofte har oplevet her er man for tilbageholdende med krydringen. Jeg måtte levne den sidste bid, som viste sig ikke at være kød men en sej sene. Det burde kokken have set. Min medspiseres retter (bl.a. en meget fin laksecarpaccio) vakte imidlertid anerkendende nikken.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, EjvindR
Anmeldt 5. oktober 2017

Jeg har flere gange været derinde, hvor jeg er blevet vrisset af af tjenerne eller bedt om at holde mund og vente. Engang var der sågar en tjener der sagde "Kan i ikke bare gå hjem". Det er fint med ægte italiensk stil, men det der er bare for meget. Vi kommer der ikke længere

Dato for besøg: april 2017
1  Tak, Lasse Skou A
Anmeldt 24. september 2017 fra mobile enheder

Er kommet på Divino igennem de sidste på år, altid god kaffe og sandwich, dog en generelt små sur betjening. Efter sidste besøg, som også blev mit sidste. En arrogant og ubehøvlet tjener, som tilsyneladende ikke kender til hvor går grænsen for hvordan man behandler sine kunder. Yderst pinligt. Hvis man gerne vil kunder i butikken, er det ikke måden at opføre sig på.

Dato for besøg: august 2017
1  Tak, StineS129
Anmeldt 9. september 2017

Cafe Divino er en Italiensk restaurent drevet af en Italiensk familie, med Jazz i Weekenden, prøv forret vitello tonnato og deres lasagne

Dato for besøg: august 2017
Tak, doyoucallthatart

Rejsende, der kiggede på Cafe Divino, kiggede også på

Espergærde, Helsingør Kommune

Espergærde, Helsingør Kommune

Har du været i Cafe Divino? Fortæl om dine oplevelser!