“Fantastisk mad og fantastisk imødekommende betjening”
Anmeldelse af Restaurant Ciao Ciao

Restaurant Ciao Ciao
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 19. september 2020

Vi er absolut fans af Ciao Ciao. Maden er som i Italien og tjenerne er meget i mødekommende. Restauranten får vores bedste anbefalinger.

Tak, meretel560

Anmeldt 12. september 2020

Maden var god. Men uvenlig betjening. Overholder ikke afstandskrav på 1 meter mellem selskaber. Virker generelt ligeglade med coronaretningslinjer.

Tak, RuneHolm1
Anmeldt 12. september 2020 fra mobile enheder

Det lækreste italienske menukort. Virkelig lækker mad og vine, og personalet er altid oplagte, og er der 100% for gæsterne.

Tak, 254majbrittb
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Vi har spist to gange på Ciao Ciao siden vi ankom til Helsingør i lørdags. Begge gange har mad og service været absolut tilfredsstillende.

Veltilberedt Italienske retter, og yderst høfligt personale.

Vi kommer gerne igen en anden gang.

Tak, carson_palmer
Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Det var god og humoristisk betjening
God vejledning for hvad vi kunne spise det var fantastisk veltillavet mad.
Vi fik begge to en pastaret SUPER
Tak for en god oplevelse

Tak, MadNyderen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ciao Ciao, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune
Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune
Helsingborg, Skåne

Har du været i Restaurant Ciao Ciao? Fortæl om dine oplevelser!