“God betjening! ”

Restaurant Ciao Ciao
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer

Virkelig god betjening, og god mad, jeg anbefaler stærkt restauranten deres hjemmelavet pasta er virkelig god

Dato for besøg: august 2019
Tak, 457sabinah

Anmeldt 7. august 2019 fra mobile enheder

Skøn mad og rigtig hyggelig stemning. Søde tjenere selv ved travlhed. Prisen passer til det vel tilberedte mad

Dato for besøg: august 2019
Tak, Resort416311
Anmeldt 17. juli 2019

Godt sted, meget autentisk. Dette er ikke et pizzaria og derfor ingen pizzaer på menukortet. Maden er fin til prisen og børnene var tilfredse. Priserne er meget fair.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, ener1976
Anmeldt 1. juli 2019 fra mobile enheder

Jeg har besøgt denne restaurant flere gange om året, siden den nuværende ejer kom til.

Maden har altid været fantastisk. Og deres vinkort mangler intet.

De ansatte er søde og sjove, og er gode til børn.

Jeg har aldrig haft nogen klager til maden.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, sonjasoyamaelk
Anmeldt 24. juni 2019

Maden var gennemsnitlig, der var lang ventetid på betjening og omgivelserne var skuffende, men stedet virker til at være populær-

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Charlotte A

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ciao Ciao, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingborg, Skåne
Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Restaurant Ciao Ciao? Fortæl om dine oplevelser!