“Byens bedste”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 22. oktober 2018

Sammen men en flok venner (10 personer ialt) besøgte vi Ciao Ciao en lørdag aften.
Menu var aftalt på forhånd.
Maden var top klasse; nok det bedste vi nogensinde har fået i Helsingør og omegn. Vores gæster var også meget begejstrede.
Pris 340 kr for tre retter lækker mad føltes som en særdeles fair pris.
Prisniveau på drikkevarer er man jo stort set selv herre over.
Service og betjening var ligeledes helt i top. Maden blev serveret i det tempo vi ønskede og aftenen forløb i det hele taget helt efter vores ønsker.
Det var en fornøjelse at føle sig godt behandlet selv om restauranten var helt fyldt op sådan en lørdag aften.

Stor ros til alle. Vi kommer igen en anden god gang.

Tak, pja3108

Anmeldt 20. oktober 2018 fra mobile enheder

Bedste restaurant i Helsingør
Hurtig venlig betjening. Fantastiske retter til absolut rimelige priser. Stort og seriøst vinkort.
Kan absolut anbefales, en kulinarisk oplevelse

Tak, Thomas Danø M
Anmeldt 16. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi skulle egentlig spise i Helsingør men kørte forbi og så der var fyldt og god stemning.
Vi fik bord og lynhurtigt stod der en tjener med vand, brød og oliven
Vi bestilte og 10 min. Efter kom forretten. Tjenerne gik rundt mellem bordene og fyldte vandglas op og sørgede for alt var ok.
Hovedretten kom også hurtigt. Det er samtidig rigtig lækkert mad.
Alt i alt en rigtig god restaurant, god stemning, god mad og god betjening.

Tak, Sinne W
Anmeldt 7. oktober 2018 fra mobile enheder

Dejlig tre retters menu med super god og veldisponeret vin til maden.
Masser af parkering ved restauranten.

Eneste problem var, at der var lidt overfyldt og manglede en smule plads.

God sted.

Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 29. september 2018 fra mobile enheder

3 gode retter som man ikke kunne finde noget negativt om at sige de smagte supper godt og det hele spille bare godt sammen.
Personale ved tydligt hvad service er
Kan kun sige godt om stedet

Tak, Rasmus S

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ciao Ciao, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingborg, Skåne
Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Restaurant Ciao Ciao? Fortæl om dine oplevelser!