“Skulle prøves”
Anmeldelse af Kroatisk Vin & Tapas bar

Kroatisk Vin & Tapas bar
Anmeldt 18. juni 2018 fra mobile enheder

Så fik jeg prøvet denne restaurant.
Jeg var her med en kammerat som er Kroat, da vi alligevel var i Helsingør.
Jeg fik prøvet deres 4-retters tapasmenu ned ost og pølse. Jeg må indrømme at jeg blev overrasket iver hvor gode pølser og oste der bliver lavet i Kroatien fik et glad Rose vin til

Tak, Jan P

Amazing place
Bestemt et besøg værd. ❤️❤️❤️

1  Tak, brittamn
Anmeldt 11. december 2017 fra mobile enheder

En genial restaurant, hvor betjeningen er venlig, imødekommende og kompetent.
Spændende menukort til en overkommelig pris.
Genial beliggenhed ud mod vandet og tæt på gågaden.

Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 8. november 2017 fra mobile enheder

Fantastisk autentisk køkken med virkelig god betjening af folk der gjorde oplevelsen god for os. Kan klart anbefales

Tak, wiese2
Anmeldt 7. november 2017

Vi var med et selskab forbi til tapas og lidt vin. Fremragende hyggeligt sted, hvor værten virkelig gør sig umage.

Største anbefaling.

Tak, kgkrnsnfkxbe

Rejsende, der kiggede på Kroatisk Vin & Tapas bar, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Kroatisk Vin & Tapas bar? Fortæl om dine oplevelser!