“Hvad kal der stå her ???”
Anmeldelse af Kroatisk Vin & Tapas bar

Amazing place
Bestemt et besøg værd. ❤️❤️❤️

1  Tak, brittamn

Anmeldt 11. december 2017 fra mobile enheder

En genial restaurant, hvor betjeningen er venlig, imødekommende og kompetent.
Spændende menukort til en overkommelig pris.
Genial beliggenhed ud mod vandet og tæt på gågaden.

Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 8. november 2017 fra mobile enheder

Fantastisk autentisk køkken med virkelig god betjening af folk der gjorde oplevelsen god for os. Kan klart anbefales

Tak, wiese2
Anmeldt 7. november 2017

Vi var med et selskab forbi til tapas og lidt vin. Fremragende hyggeligt sted, hvor værten virkelig gør sig umage.

Største anbefaling.

Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 30. oktober 2017

Vi 4 havde bestilt bord forud, da vi ankom havde de problemer med anvisning af vor bord. undervejs i bestillingen glemte de vores bord, Vi måtte så selv henvende Os igen, for at bestille.Bøffen på 2 tallerkner var seje, det påtalte Vi til ejer, der i første omgang meget bestemt mente, det var vore knive det var galt med. Bordet bagved henvendte sig dog med samme problem.Vi fik alle nye bøffer.

Tak, Hygge123

Rejsende, der kiggede på Kroatisk Vin & Tapas bar, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Kroatisk Vin & Tapas bar? Fortæl om dine oplevelser!