“Mao Bao, aften spisning, for hurtig servering af 5 retters menu”
Anmeldelse af Sidecar

Sidecar
Kvarter: Det indre Nørrebro
Kvarter: Det indre Nørrebro
Anmeldt 9. oktober 2016

Havde bestilt bord, hvilket man bør gør i weekenden for at være sikker på at der er plads. Efter 40 minutter, havde vi fået serveret 4 ud af 5 retter. Det er lidt for hurtig servering og der var ikke rigtig plads til retterne på bordet (og når man nu har bordet i 2 timer, hvorfor skal maden så komme så hurtigt?)
Maden smager super godt :-)

Tak, susanne j
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Sidecar
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 30. september 2016

Inviterede min kæreste ud for at spise, og det var det hele værd! Havde hørt at maden skulle være suveræn til prisen, hvilket bestemt var tilfældet her på stedet. Vi bestilte 7 retter som køkkenet selv sammensatte og det fortrød vi ikke :)

Tak, OliverKjoelsen
Anmeldt 22. september 2016 fra mobile enheder

Maden var lækker, god vin, hyggelige lokaler og rigtig god betjening. Vil helt sikkert komme igen. Eneste minus var den dårlige akustik i rummet

Tak, AnnSDK
Anmeldt 23. august 2016

En god veninde og jeg havde set frem til en hyggelig aften her med god mad. Desværre blev det en lidt skuffende oplevelse, men vil klart vende tilbage og give det en chance mere :)

Servicen var so-so. En kvindelig tjener kom med nogle menuer og var meget vag omkring, hvilke koncepter de kørte med. Hun sagde egentlig bare, at de kørte med forskellige koncepter og de var lige ved at få helt styr på det, og så gav hun os menukortet og gik. Menukortet var lidt svært at læse, da der ikke helt stod, hvad der var forret og hvad der var hovedret. Det løste sig dog :)

Maden var lækkert præsenteret og smagte godt. Vi ventede længe på desserten - de glemte os vist...:(

Det ville være rart, hvis man havde mulighed for at få info om konceptet eller de forskellige koncepter m.m.
På trods af lidt forvirring, manglende service og ventetid, så skal de klart besøges igen :)
Her er hyggeligt.

Tak, NiauHP
Anmeldt 21. august 2016 fra mobile enheder

Restauranten er meget hyggelig med en fed indretning, der giver en rigtig god stemning. Tjenerne var meget venlige og smilende, og servicen var rigtig god.
Min kæreste og jeg bestilte 7-retters menuen, som fungerede som en slags tapas. Vi fik 7 små retter hver, og vi var helt vilde med alle sammen. Retterne var fine størrelser, og vi gik derfra meget mætte. Vi fik nogle super lækre cocktails til maden, hvilket passede utroligt godt til de forskellige slags retter vi fik serveret.

Et super sted som jeg klart kan anbefale til alle andre.

Tak, Søren T

Rejsende, der kiggede på Sidecar, kiggede også på

Har du været i Sidecar? Fortæl om dine oplevelser!