“Skøn restaurant, og god betjening til rimelige priser”
Anmeldelse af The Olive Kitchen & Bar

The Olive Kitchen & Bar
Prisklasse: 110 kr. - 195 kr.
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 20. oktober 2023 fra mobile enheder

The Olive er en rigtig hyggelig restaurant, et enkelt a la carte kort og en godt sammensat og velsmagende menu og rigtig fin betjening

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, Kjeld J

Anmeldt 17. juli 2023

En fantastisk madoplevelse, igen.
Det er bare en rigtig dejlig restaurant, skøn mad og god betjening.

Dato for besøg: juli 2023
Tak, Loneba
Anmeldt 12. marts 2023

Vi havde en virkelig dejlig oplevelse på The Olive - lige fra vi kom ind af døren følte vi os velkommen og fik efter et kort stykke tid anvist et bord. Service og mad var bare super. Vi fik deres menu som var virkelig god. Svampesuppen og pebersauce var i særklasse. Utrolig god akkustik i lokalet, så vi kunne sagtens tale sammen stille og roligt og høre hvad der blev sagt. Dette på trods af at restauranten var fyldt til sidste bord. Kommer gerne igen, men der skal bestilles bord i god tid.

Dato for besøg: marts 2023
Tak, 473jesperh
Anmeldt 22. januar 2023 fra mobile enheder

Super hyggelig restaurant med rimelige priser. Maden var smukt anrettet og smagte godt. Kan anbefales og vi vil sikkert komme igen

Dato for besøg: januar 2023
1  Tak, 902glenniec
Anmeldt 19. september 2022 fra mobile enheder

Maden var god. Vi valgte fire retter og fortrød bestem ikke dette valg! Servicen var middelmådig og lidt uheldig denne aften! Vi havde bestilt bord denne aften og det fremgår jo af online reserveringen at man har bordet et vist tidsrum. Lidt for meget stress fra personalet og vi blev også fortalt at vi skulle skynde os! Tallerkner blev taget af bordet uden alle var færdige med at spise. Afregningen blev også en farce da vi åbenbart fik andet bords regning. Det kan jo ske, men grundet restaurantens betalingssystem så begyndte det at blive lidt pinligt. Nå men kom derfra med humøret i behold. Et bedre trænet personale ville gøre meget. Og så skal man være forberede på at størstedelen af personalet taler engelsk. Vi har spist på restauranten før, men syntes måske at niveauet er aftagende.

Dato for besøg: september 2022
3  Tak, lisetteduen

Rejsende, der kiggede på The Olive Kitchen & Bar, kiggede også på

Har du været i The Olive Kitchen & Bar? Fortæl om dine oplevelser!