“Kærlighed”

The Olive Kitchen & Bar
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 1. september 2018 fra mobile enheder

Vi blev modtaget med kærlighed på vores 12 års bryllupsdag, flag og stjernekaster. Lækker lækker mad og personalet var meget opmærksomme og søde. Fed aften og alle pengene værd <3

1  Tak, Pia H

Anmeldt 3. august 2018 fra mobile enheder

Vi var fire og valgte alle 4 retters menuen med tilhørende vine. Alle retter var virkelig gode og smagfulde og vinene passede godt til. Super god, venlig og sød betjening og alle retter og vin blev præsenteret på en levende måde.
Kvalitet i forhold til pris er helt i top.
Absolut anbefalelsesværdigt.

Tak, hebheb
Anmeldt 24. juli 2018

Vi var ankommet 4 personer til tiden. Reservation fungerede rigtig godt.
Men fra tjeneren blev vi mødt med spørgsmålet på engelsk "Tal I danske" (???)
Service var venlige og hurtige. Musik var for højt, så det var svært at snakke.
Kødet var godt grillet med sprødt skind, kød øm og rigelige gennem steget. Kartoflerne var ligesom gummibolde, saucen smagte kunstig, sandsynligvis sauce fra en saucespand man kan købe billigt. Den meget lille del af salaten svømmede desværre i saucen.
Konklusion: Hvis du tror at det er en god restaurant, kan du ikke forvente nogen smagfuld / lækkert sofistikeret mad; Priserne for maden lidt for høj.
Det bliver ikke vores ”hangout” resturent.

2  Tak, Carsten_Gustavsen
Anmeldt 16. juli 2018 fra mobile enheder

Vi valgte at fejre vor søns fødselsdag på Olive K, og det fortrød vi ikke. Fra vi ankom til vi forlod restauranten et par timer senere, var det en behagelig oplevelse. Super betjening, god mad (vi valgte a'la'carte, da den faste menu var for meget). God vin. Alt i alt en dejlig oplevelse. Olive K var en dejlig overraskelse i den kedelige Nørregade.

1  Tak, hnielsen
Anmeldt 13. juli 2018 fra mobile enheder

Midt i den ret så kedelige Nørregade skråt over for det nye teater ligger en fremragende restaurant med fremragende mad til fremragende pris.
Vi tog 4 retters menuen med vinmenuen til - og det var simpelthen godt - god mad og gode vine - alt var imponerende godt, når man sågar kan nøjes med at betale lige under 500,00 for både mad- og vinmenu.

Der var en skøn stemning af glade og engageret tjenere - vi stødte på flere undervejs - og alle udstrålede arbejdsglæde og var udsædvanlig serviceorienteret.

En lille men sjov krølle var at hver vin havde en lidt sjov historie - og ja så smagte at 4 vine også fremragende.

Nå ja vi tog også lige et par skønne cocktails - og det kan også anbefales.

Restauranten er klart velbesøgt af turister her i sommervarmen - nok på grund af alle de fine anmeldelser på TripA. Men som lokal beboer vil jeg til en hver tid anbefale dette sted til naboer bosiddende her i området. Restauranten var en ovenud skøn overraskelse for mig, som faktisk bor herinde ved Nørreport.

Tak, sararazak67

Rejsende, der kiggede på The Olive Kitchen & Bar, kiggede også på

Har du været i The Olive Kitchen & Bar? Fortæl om dine oplevelser!