“Maden var ikke anbefalelsesværdig...”
Anmeldelse af Gaarden & Gaden

Gaarden & Gaden
nr. 1.272 af 2.807 Restauranter i København
Kvarter: Det indre Nørrebro
Beskrivelse: Naturlig vin, ærlig mad og gode vibes på Nørrebrogade

Jeg spiste på Gården og Gaden med en veninde i sidste weekend. Vi bestilte begge menuen med 5 serveringer. Kun 1 ud af 5 retter var rigtig god. Maden smagte enten af for lidt (tyndt skåret fisk med tomater) eller af for meget (ricotta med enormt røget beder). Vinen og brødet var godt, så vi blev da mætte, men jeg ville bestemt ikke anbefale folk at spise der. Ærgerlig oplevelse...

Dato for besøg: september 2020
Tak, 16kaja60

Anmeldt 7. september 2020 fra mobile enheder

Vi tog menuen. Den var så fin og velsmagende - der var en lille råmarineret torskeret - alle andre retter var veltilberedte grøntsager. Måltidet efterlod os i en tilpas mæthed og en skøn smagsoplevelse. Kan dog blive i tvivl om menuen er mættende nok til en velvoksen mand Vi tog chance med en orange vin - og det var en sjov og anderledes oplevelse - vi smagte på 3 før vi besluttede os endeligt. Mine medspisere fik to gange forskellig østers - og der var begejstring for østers udvalget. Tjeneren var en meget vidende og imødekommende ung kvinde - som gav sig tid en travl fredag aften til at forklare om vine og mad. Vi fik kaffe og en stor cookie til deling gratis - fordi vi måtte rykke fra bordet til gaden - for at indtage kaffen. Det er god stil at kompensere på den måde.
Alt i alt en virkelig dejlig aften på Nørrebro i en favn af grøntsager som laves til velsmagende og skøn mad. Smuk og smagfuld mad til fair pris

Dato for besøg: september 2020
Tak, sararazak67
Anmeldt 9. april 2020 fra mobile enheder

God og spændende mad - små retter som er afmålt perfekt. Vin der udfordrer og vinder samt utrolig god og behagelig betjening! Desuden altid god musik i højttalerne

Dato for besøg: februar 2020
Tak, nicolaic494
Anmeldt 10. marts 2020

Fik 4 lette retter fra menukortet, der ikke er særlig stort. Delte maden med to venner. Maden var simpel, på den meget gode måde, og ekstremt velsmagende. En super positiv overraskelse.

Betjeningen er klassisk københavner cool (det er et spørgsmål om temperament om man er til den slags der tenderer småsnobberi), men ellers effektiv. Jeg kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Thomas C
Anmeldt 30. november 2019

Noget af det bedste julemad jeg har smagt. Mør økogis og lækre retter med grøntsager. Rigtig spændende vine serveret af en sød ung mand!

Dato for besøg: november 2019
Tak, stefanandersencph

Rejsende, der kiggede på Gaarden & Gaden, kiggede også på

Har du været i Gaarden & Gaden? Fortæl om dine oplevelser!