“Vi havde en fantastisk oplevelse”

Ristorante ITALIANO Pompei
Reservér bord
ons. 25/11
20:00
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: - Ristorante ITALIANO Pompei - Den forste italienske restaurant i Kobenhavn der serverede pizzaer fra STENOVN - har altid vaeret beromt for sin enkle og velsmagende italienske gastronomi.Vi serverer det bedste fra det traditionelle italienske kokken, hvilke er ensbetydende med, at al vor pizzabrod, brod - bagt i stenovn - pasta og is er hjemmelavet. Vi var saledes den forste restaurant i Kobenhavn der serverede pizzaer fra STENOVN, en tradition vi stolt har holdt ved lige siden 1999.
Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde en fantastisk oplevelse på Restaurant Pompei. Maden var fantastisk og vinen endnu bedre. Servicen var god, og personalet gjorde hvad de kunne for at vi kunne få en god madoplevelse - og det gjorde vi

Vi kan kun anbefale restauranten, der iøvrigt har fået nye ejere. Dejlig italiensk mad til en fornuftig pris i hyggelige italiensk-inspirerede rammer.

Tak, ErikTHansen

Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik pizza og pasta. Der var ikke alle mulige ting på pizzaen. Den var ret enkel, men den smagte godt og bunden var bagt perfekt.
Pastaen var også dejlig. God creamet of god smag af gorgonzola i den.
Det er muligt at den ligne en turist fælde, men vi synes maden var fin.
Og vi fik en fin service

Tak, 626iane
Anmeldt 3. marts 2020

Vi var 4 gode venner, der var ude og spise på restauranten, på baggrud af en anden vens anbefaling.

For at gøre det let for tjeneren valgte vi alle menuen, så det er alene den, vi kan udtale sig om. Humøret faldt lidt, da vi havde spist antipastaen, for den var noget "tam" smagsmæssigt. Den efterfølgende ravoli smagte bedre og hovedretten, der var lammekrone, blev middagens højdepunkt. Citronsorbeten var da hæderlig, men der skal også meget til at ødelægge en sobet. Grundlæggende blev vi 4 voksne mænd mætte, men ikke overfyldte.
Husets hvidvin var overraskende god og, de fl. rødvin vi valgte a la carte var også gode.
4 menuer, 6 fl. vin og vand / kaffe løb op i ca. 3.400 kr. eller 850 pr. næse, hvilket ikke kan siges at være dyrt.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Jan F
Anmeldt 7. december 2019

Utroligt veltilberedt autentisk italiensk mad, samt dejlig modtagelse, service og afsked.
Glæder mig til at komme der igen

Dato for besøg: december 2019
Tak, morten-overgaards
Anmeldt 26. november 2019

Vi var - igen, blevet lokket af et deal fra ”Tilbud i byen”. Denne gang fra Ristorante Pompei på Kultorvet.

En 4 retters veltillavet italiensk menu, hvor det var muligt af vælge mellem:
2 mellemretter, 4 hovedretter og 3 desserter.

Personalet venligt og de var hurtige med servering, og vi blev mellem retterne spurgt, om vi ville holde en pause, så vi kunne fordøje maden ordentlig eller servering umiddelbart efter hinanden.

Alt var veltillavet og friske råvarer. Det der skulle være varmt var varmt, og kødet ordentligt gennemstegt. Vinen god og til fornuftige priser – både i enkelte glas og hele flasker

Jeg skal da godt nok lige sige, at vi fik valuta for pengene, og gik ikke sultne fra bordet. Stedet kan absolut anbefales.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Livsnyderen2014

Rejsende, der kiggede på Ristorante ITALIANO Pompei, kiggede også på

Har du været i Ristorante ITALIANO Pompei? Fortæl om dine oplevelser!