“Grøn frokost”

Køkkener: International
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering
Kvarter: Det ydre Østerbro
Anmeldt 26. januar 2018 fra mobile enheder

Cafe Pixie er et boheme sted, der har gjort det til et brand at være afslappet og råt, med “skæve borde” og jernstole.

Deres mad er også afslappet og funky. Vi fik frokost - avokadomad og kage. Det var velsmagende brød, godt belagt og ikke for “sundt” i smagen, men meget velsmagende!.....og kagerne var gode! Både appelsin/mandel kagen og gulerodskagen.

Det var ikke billigt, men heller ikke dyrt. Og om sommeren, hvor man kan sidde ude på den lille plads er her endnu hyggeligere!

Tak, InaMariaBarbara

Anmeldt 31. december 2017

Mærkeligt sted. Dyrt ifht. Kvaliteten. Vi sad på jernstole som var meget kolde og ved et stort bord, hvor vi pludselig skulle sidde samme med andre. Det viser, at Pixie er en pengemaskine og vi gik inden vi havde spist op, og kommer aldrig tilbage

Tak, Michael P
Anmeldt 3. december 2017 fra mobile enheder

Min hustru og jeg tog en improviseret tur på Pixie og blev positivt overrasket.
Hjemmelavet smørrebrød i super kvalitet (fiskefrikadeller, rejer til mig og avocado mad til min hustru).
Bagefter fik vi kaffe med hjemmelavet æblekage af meget høj kvalitet.
Derudover super service af personalet hele vejen igennem.
Helt sikkert et besøg værd!

Tak, Christian H
Anmeldt 7. november 2017 fra mobile enheder

Simpelthen elendig service, og dårlig mad!! Kan ikke anbefale dette sted til nogen som helst!! Virkelig virkelig dårlig oplevelse!

Tak, papayaloverontrip
Anmeldt 26. august 2017 fra mobile enheder

Og maden samt egen øl på fad, ja - så er der ikke noget negativt at sige dertil. Vi kommer helt sikkert igen!

Tak, Lone M

Rejsende, der kiggede på Pixie, kiggede også på

Østerbro, Region Hovedstaden

Har du været i Pixie? Fortæl om dine oplevelser!