“Frokost”

Aamanns Deli & Take Away
Spisemuligheder: Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Det indre Østerbro
Anmeldt 17. juli 2017 fra mobile enheder

Dejlig frisk smurt smørrebrød , flot for øjet .
Hurtig og fint betjening . Husk at bestille bord. Kan varmt anbefales.

Tak, mariannenielsen
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 26. marts 2017

Tænk at komme ind fra gaden, få en ekstremt personlig og venlig modtagelse, spise byens mest velovervejede smørrebrød og betale under 400 kr. for to personer. Vi var to personer, bestilte fire stykker à 65,- kr. og delte dem, så vi hver fik en kvart sild med rødbede, æg og laks, Grambogård svin og tatar. Samt en økologisk Thy Classic. Vi var mætte og lykkelige - hvert stykke smørrebrød er en symfoni af surt, sødt, umami, noget sprødt og urter, som ikke bare er der til pynt. Jeg er dybt imponeret over det konstant høje niveau og den kærlighed til til mad, der karakteriserer Aamanns!

1  Tak, TravellingLady60
Anmeldt 25. marts 2017 fra mobile enheder

En del af en klassisk dansk frokost er en "åben sandwich" som en brite ville sige. Og alle danskere kan mindes en forårsdag med solskin, godt selskab, lækkert smørrebrød og øl og snaps. Altid helt frisklavet smørrebrød, da det er helt afgørende, er at brødet ikke er blevet smattet. Vi fik en taster menu med 4 små stykker smørrebrød, avokado, hønsesalat, gambo gris og okse med remo og ristede løg. Meget veludført, pænt pyntet og god smag. Fuld point for mad og drikke. Men trækker lidt ned, at vi sad ukomfortabelt ved et højt bord, jeg på en glat taburet, og en lampe/pendel der hang i øjenhøjde og var alt for kraftig. Hvis vi havde været heldige at sidde ved et af de lave borde med dagslys ind, havde jeg nok givet fuld point.

Tak, Ester H
Anmeldt 7. februar 2017

Tre stykker,-men tre helt personlige stykker smørrebrød...Laks.Svin.Hønsesalat. Så 'AaamanHjemmelavet' at det er en ren fornøjelse i råvarer og tilberedelse at smagsløgene i munden straks opfattede Kvaliteten.! Dyrt ja, men med stor fornøjelse..Jeg købte dem og tog dem med hjem i en papemballage der var 'bygget til' at intet kunne skade smørrebrødet på vej hjem..!Særklasse.!

Tak, janhertz
Anmeldt 1. februar 2017 fra mobile enheder

God og rigelig mad. Smørrebrød til den lidt moderne side. Nydeligt og pænt sted med god betjening. Fint til både hverdag og forretning.

Tak, Henrik V

Rejsende, der kiggede på Aamanns Deli & Take Away, kiggede også på

Har du været i Aamanns Deli & Take Away? Fortæl om dine oplevelser!