Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Nyt! Find og book det perfekte hotel på TripAdvisor – og få de laveste priser

“Billig ferie i KBH” 3 af 5 stjerner
Anmeldelse af Copenhagen Downtown Hostel

Bedste priser for -
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 6 websteder mere!
12 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 19 nyttige stemmer
“Billig ferie i KBH”
3 af 5 stjerner Anmeldt 22 februar 2012

Fruen og jeg havde en forlænget weekend i KBH og havde i den forbindelse 3 overnatninger hos Downtown.
Man får hvad man betaler for lad os sige det sådan, dog var det eneste problem for vores vedkommende en seng der var lidt i stykker men ikke noget der spolerede nattesøvnen.
Selve fællesområdet og hotellet alt i alt for unge på billig ferie og gennemfart som vi selv kan næsten ikke være bedre. Det er hyggeligt, funktionelt og ret morderne og det er selve beliggenheden som stedet score højest på. man kan stort set gå til alt i KBH centrum. Det gjorde vi.
Det er småt, men fornuftigt og ikke snusket og kan sagtens anbefales i forbindelse med billigferie og gennemrejsende. Der er masser af liv og unge mennesker. Søger man andet og større luksus er dette ikke stedet! men det kan vel ikke kommer som en overraskelse eller?
Jeg vi bestemt overnatte herigen i samme forbindelse som første gang, hovedsageligt pga. pris, beliggenhed og livligheden.

• Overnattede Maj 2011, rejste som et par

1.040 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (3)
Dato | Vurdering
2 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nyttige stemmer
1 af 5 stjerner Anmeldt 9 februar 2012

Ødelagt ferie! Danhostel CopenhagendownTown
Vi er et par fra Jylland der skulle til København på et billigt og godt ferieophold (forlænget weekend). Ferien blev alt andet end billig og god.

SENGELOPPER
Første nat fik vi knopper på arme, ben og mave, der kløede helt forfærdeligt. Følgende nætter fik vi næsten ikke sovet. Tilfældigt blev vi af en par rejsende gjort opmærksom på at det var SENGELOPPER.

Receptionen ville ikke refundere vores overnatninger, da de sagde at det måtte være os der kom med lopperne, da de ikke tidligere havde haft klager over dette. Hvordan skal man bevise dette?

DYRE PRISER
Dernæst er dette hostel ret dyrt. Stort set alt koster ekstra. Sengelinned, morgenmad, Hostelkort (obligatorisk) m.m. Dvs. I alt kostede dette hostel mere end et andet hotel i centrum af København.
Vi betalte ca. 1100 for 2 personer per. overnatning, når alt blev lagt sammen.

ELENDIGE VÆRELSER OG SERVICE
Værelserne er så små, at du med baggage i værelset ikke kan bevæge dig rundt. Der er kun et skab hvor der ikke er plads til noget. Badeværelset er også helt klaustofobisk småt. Du skal henover brusegulvet for at nå toilettet. Dvs. du får våde fødder. Dernæst så lugtede vores værelse muggent. Måske kom lugten fra afløbet?
Der stod en ældre mand i receptionen, der på ingen måde hjalp os heller ikke med at sige, hvad vores kløge kunne skyldes, flytte os til et andet værelse eller hjælpe os med at finde et nyt hotel.

Øvvvv... Der findes bedre og billigere steder at overnatte i København
Mvh

7 Tak, Thomas F
1 anmeldelse
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
4 af 5 stjerner Anmeldt 16 december 2009

det er et godt, super centralt og dejligt billigt hostel med mange forskellige slags værelser alt efter ønske!

Overnattede December 2008, rejste med familie
1 Tak, MarianneP8
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i København
Wakeup Copenhagen, Borgergade
Hotel Alexandra
Nr. 9 af 118 i København
4.0 af 5 stjerner 1.092 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Copenhagen Downtown Hostel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Copenhagen Downtown Hostel

Ejendom: Copenhagen Downtown Hostel
Adresse: Vandkunsten 5, København 1467, Danmark (Tidligere Danhostel CopenHagen Downtown)
Telefonnummer:
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > København > Indre By
Faciliteter:
Bar/lounge Restaurant
Hotelstil:
Vurderet som nr. 2 ud af 36 specialiseret indkvartering i København
Prisklasse (pr. overnatning): 259 kr.-1.382 kr.
Hotelklasse:2 stjerner — Copenhagen Downtown Hostel 2*
Antal værelser: 88
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, HostelWorld, Priceline, Hotels.com, Expedia og Agoda, så du med ro i sindet kan reservere på Copenhagen Downtown Hostel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Danhostel Copenhagen Downtown Hotel Copenhagen

Er dette din TripAdvisor-registrering?