“Den dårligeste restaurant i København”
Anmeldelse af Cafe Norden

Cafe Norden
Køkkener: Café
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Nok det mest forfærdeligt sted vi nogensinde har spist brunch. Uspiselig mad - oversaltet, over tilberedt og under tilberedt. Da vi så sagde til personalet at maden var uspiselig, kom nok den mindst serviceminded manager over og fortalt at hun “havde arbejdet her i x antal år”, så derfor anede vi hvertfald ikke hvad vi snakkede om da vi sagde maden var forfærdelig. Hun var helt og aldeles et skrækkeligt menneske og det samme var ejeren, som løb efter os efter vi havde betalt for regningen (for den dårligeste brunch nogensinde). Han sagde at han var glad for at vi ikke kom igen (hvilket vi aldrig gør og vi siger til alle vores bekendte, familie og venner at de heller ikke skal). Det er nok det værste sted i København.
Vi kan dog virkelig anbefale sokkelund på Frederiksberg - de har både service og maden i orden ( i modsætning til Norden).

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, 803rikkeh

Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Vi kom i prime time (frokost) og kunne få et bord. Maden var god og uden unødig ventetid. Whats not to like? Placeret midt på Strøget i København er huslejen selvfølgelig ikke gratis, men til de priser de tager vil vi forvente mere service (der skal bestilles og betales i baren). Derfor 4 stjerner.

1  Tak, jonassJ6444EJ
Anmeldt 3. august 2021 fra mobile enheder

Er super hyggeligt sted i den dyre ende af skalaen men bestemt et besøg værd.
Virkelig lækkert mad specielt deres brunch hvor man selv kan vælge 7 retter eller drikkevarer for 250 kr. retterne er forholdvis store så vælg evt 5 også 2 drikkevarer.
Betjening er der ikke så meget af. Du bestiller i baren og så bliver maden serveret. Thats it.
Ulemper: sid ikke for tæt på deres bar. Samtaleanlæget kører hent vildt,

Tak, mortenc9000
Anmeldt 30. juni 2021 fra mobile enheder

Lækker og dejlig anretning, lidt for meget selvbetjening til prisen. Bestilling og betaling sker ved baren, du får ved samme lejlighed udleveret drikkevare - hvis det drejer sig om bl.a. øl. Resten serveres.
Maden er store portioner hvis du vælger eks en burger.
Stedet er centralt placeret midt på Strøget. Pris og kvalitet ligger prismæssigt i den høje ende.
Stedet kan anbefales.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, sbjakobsen
Anmeldt 8. november 2020

Karakteren er udelukkende baseret på støjniveauet inde i caféen. Vi kom ved 14-tiden på en lørdag og skulle blot have en sodavand. Det var ikke et sted man havde lyst til at blive siddende og hyggesnakke og bare bestille noget mere. Vi blev hurtigst enige om at tage hjem til ferielejligheden i stedet for at tage et break fra shoppingen på caféen.

Dato for besøg: november 2020
1  Tak, Mouritsensophia

Rejsende, der kiggede på Cafe Norden, kiggede også på

Har du været i Cafe Norden? Fortæl om dine oplevelser!