“Når vi er forbi , går vi ind .”
Anmeldelse af Vinstue 90

Vinstue 90
Køkkener: Ølpub
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Udendørsservering
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 19. juli 2017

Hyggeligt mindre værtshus med gode øller og en masse stamgæster.
Venlig betjening og alt til rimelige priser.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Pensionisten

Anmeldt 1. juli 2017 fra mobile enheder

Venlige og smilende personale. Herretoilettet er en oplevelse. Gammel indretning og man kan sidde udenfor. Kommer gerne tilbage.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Anne H
Anmeldt 22. januar 2017

Vi havde hørt om det , nu skulle det prøves.
En god og sjov oplevelse, et sted, der emmer af historie og atmosfære.
Det eneste "minus" er, at det er et værtshus, hvor der må ryges, men det er et valg, og det gjorde absolut ikke, at vi fravalgte det. Det giver også noget stemning og lidt en følelse af et rigtigt værtshus, (som der desværre bliver færre af)
Nu til det væsentlige ; En Slowbeer, en rigtig sjov oplevelse. En god/hyggelig tjener, old schooll, tager imod bestillingen - Den tager 15 min at lave, men INTET PROBLEM, man bestiller blot en anden øl, mens man venter og der er et rigtigt godt udbud.
Bør absolut prøves.

Dato for besøg: januar 2017
1  Tak, Jan L
Anmeldt 21. januar 2015

Såmænd ikke fordi du kan vælge mellem 100 ølmærker, men fordi ingen andre steder giver sig til til at kæle så meget for god gammeldags fadøl. Det tager tid, men så starter man da bare med en flaskeøl mens man venter.

Dato for besøg: september 2014
2  Tak, tribler13
Anmeldt 26. november 2014

Vi var et selskab på 4 der havde været ude at spise og synes at vi lige skulle en tur forbi og have en øl at gå hjem på.
Vi var 4 ikke rygere skal jeg til indskyde - og dette er et sted man må ryge.
Men når det er sagt så er det meget hyggeligt - god stemning og fog masser af godt øl. De er kendt for deres slow beer - så tag en almindelig øl at starte på mens du venter på din slow beer.
Vi blev ikke så længe for der var tykt af røg og i disse dage r man ikke vant til at være i nærkontakt med cigaretrøg i den mængde så det slog os hjem og få tøjet håret og næsen luftet ud.
Hvis man ikke er sart er det bare med at komme forbi og hilse på, kan varmt anbefales.

Dato for besøg: november 2014
Tak, Pkoch

Rejsende, der kiggede på Vinstue 90, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Vinstue 90? Fortæl om dine oplevelser!