“Udemærket ”

Køkkener: Kinesisk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 15. september 2017 fra mobile enheder

Vi var 2 der skulle have spist på en anden restaurant men gik forgæves der. Vi har besøgt Royal Garden for en 4 år siden og tænkte vi ville give dem endnu et besøg da de sidste gang ikke helt var på toppen. Denne aften valgte Vi et par supper hhv Peking suppe og hønsekøds suppe. Begge ok måske lidt for neutrale i smagen. Vi valgte så at dele to kantonesiske forårsruller som var hjemme gjorte og smagte udemærket den medfølgende sweet chili sauce var som forventet købt. Hovedretter blev til stegt oksekød i sauce m svampe og grøntsager og en gang stegt gris i sursød sauce. Oksekødsretten var neutral i smagen men den sursød overraskede positivt ved at have en behagelig smag af appelsin/mandarin.
I alt inkl 1 fl rosé 630 kr udemærket men mangler stadig lidt af det ekstra. Stedet er kendt for deres din sum og har et meget stort udvalg og lækker måske lidt mere passion i dem end i resten.

1  Tak, HCEOL

Anmeldt 8. august 2017

Mange gange har vi besøgt denne Kina Restaurant, og hver gang er det bare lækkert.
Maden er spændende og veltilberedt, betjening er venlig og hjælpsom. Der er altid mange gæster, så bestil bord. Dejlige Dim Sums, men alt er godt.

Tak, GPOKJ
Anmeldt 8. juli 2017

Der er et fint udvalg og det er nok en af de bedste kineser restauranter vi har i byen til den tilbudte pris.

Tak, moenavej
Anmeldt 19. juni 2017 fra mobile enheder

Royal Garden får 3 ud af 5 stjerner. Maden og servicen er super god. Det jeg vil beklage mig over er, at man ikke kan bestille bestemte ting til frokost og aftensmaden! Man burde kunne bestille de samme ting lige meget hvornår på dagen. Dog er det et godt sted at komme, specielt for dim sum. Stedet er nemt at finde og restauranten er virkelig hyggelig og flot.

Tak, natachad141
Anmeldt 8. april 2017 fra mobile enheder

Stort udvalg af dim sum og rigtig mange retter at vælge imellem til en fornuftig pris Dejligt at slippe for buffet

Tak, frejasalle15

Rejsende, der kiggede på Royal Garden, kiggede også på

Har du været i Royal Garden? Fortæl om dine oplevelser!