“Lækker kinesisk restaurant”

Køkkener: Kinesisk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 8. august 2017

Mange gange har vi besøgt denne Kina Restaurant, og hver gang er det bare lækkert.
Maden er spændende og veltilberedt, betjening er venlig og hjælpsom. Der er altid mange gæster, så bestil bord. Dejlige Dim Sums, men alt er godt.

Tak, GPOKJ

Anmeldt 8. juli 2017

Der er et fint udvalg og det er nok en af de bedste kineser restauranter vi har i byen til den tilbudte pris.

Tak, moenavej
Anmeldt 19. juni 2017 fra mobile enheder

Royal Garden får 3 ud af 5 stjerner. Maden og servicen er super god. Det jeg vil beklage mig over er, at man ikke kan bestille bestemte ting til frokost og aftensmaden! Man burde kunne bestille de samme ting lige meget hvornår på dagen. Dog er det et godt sted at komme, specielt for dim sum. Stedet er nemt at finde og restauranten er virkelig hyggelig og flot.

Tak, natachad141
Anmeldt 8. april 2017 fra mobile enheder

Stort udvalg af dim sum og rigtig mange retter at vælge imellem til en fornuftig pris Dejligt at slippe for buffet

Tak, frejasalle15
Anmeldt 28. februar 2017

..spisested. Hyggeligt, rent, pænt, søde mennesker, god mad. Righoldigt spisekort. Her virker ikke overfyldt. Vi var her søndag aften ved 18 tiden. Priserne er meget rimelige. Her kommer vi igen - helt sikkert !

1  Tak, Jan W

Rejsende, der kiggede på Royal Garden, kiggede også på

Har du været i Royal Garden? Fortæl om dine oplevelser!