“Hyggelig restaurant, dog en lidt begrænset menu”
Anmeldelse af Royal Garden

Royal Garden
Køkkener: Kinesisk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 19. juni 2017 fra mobile enheder

Royal Garden får 3 ud af 5 stjerner. Maden og servicen er super god. Det jeg vil beklage mig over er, at man ikke kan bestille bestemte ting til frokost og aftensmaden! Man burde kunne bestille de samme ting lige meget hvornår på dagen. Dog er det et godt sted at komme, specielt for dim sum. Stedet er nemt at finde og restauranten er virkelig hyggelig og flot.

Tak, natachad141

Anmeldt 8. april 2017 fra mobile enheder

Stort udvalg af dim sum og rigtig mange retter at vælge imellem til en fornuftig pris Dejligt at slippe for buffet

Tak, frejasalle15
Anmeldt 28. februar 2017

..spisested. Hyggeligt, rent, pænt, søde mennesker, god mad. Righoldigt spisekort. Her virker ikke overfyldt. Vi var her søndag aften ved 18 tiden. Priserne er meget rimelige. Her kommer vi igen - helt sikkert !

1  Tak, Jan W
Anmeldt 28. januar 2017

Var en mindre gruppe som spiste der. Maden var dyr og kvaliteten var ikke pengene værd. De dybstegte retter smagte af gammel olie. Cheung Fun portionerne var små. Ingen af tjenerne smilte, og tjenerens hovedregning var rimelig dårlig. Har tidligere for flere år siden spist her, hvor maden var ok, men må dog sige, at kvaliteten af både mad og service niveau er dalet temmelig meget. Skal jeg, min familie eller venner endnu engang spise Dimsum, så vil jeg nok foretrække én af de andre restaurationer i København.

3  Tak, Johnny C
Anmeldt 12. september 2016

Vi har meget ofte spist på Royal Garden, og det er næsten altid ganske udmærket mad. Men forleden gik det helt galt. Jeg havde bestilt svinekød i sursød sauce og fik serveret en portion, hvor kødstykkerne var uspiselige: Hårde som sten og fulde af fedt og brusk. Jeg klagede til tjeneren, hvis eneste bemærkning var: ,Det ved jeg ikke, hvad jeg skal gøre ved.´ Han tog tallerknen væk, og efter et ret langt stykke tid fik en jeg en ny servering. Her var kødet bedre, men paneringen så blød og slatten, at begrebet ,dybstegt´ ikke gav nogen mening. Der var i hvert fald ikke tale om sprødhed. Vi prøvede at forklare det til tjeneren, som simpelthen ikke forstod, hvad vi mente p.g.a. sproglige problemer. --- Det er ikke godt, når tjenere ikke ved, hvordan de skal agere i den slags situationer! Jeg burde ikke have betalt for den dårlige madkvalitet, men det kom jeg skam til. Øv. Royal Garden er lagt på is indtil videre.

3  Tak, mulkin

Rejsende, der kiggede på Royal Garden, kiggede også på

Har du været i Royal Garden? Fortæl om dine oplevelser!