“Rigtig god cafe ”

Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Christianshavn
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte Cafe Wilder 2 gange i samme uge.
Første gang til brunch. Denne kan man selv frit sammensætte af enten 3, 5 eller 7 ting valgt ud fra en bruttoliste på ca 20 . Der er forskellige typer brød/kager, forskellige æg- og mejeri retter, pølser, bacon skinke, hønsesalat, avocado, frugt etc. Alt var superlækkert!
Et par dage efter var vi der igen til aften, og da spiste vi burger. Igen meget lækkert, god brioche bolle, bøffen var stegt som ønsket, ovnstegte kartofler og dip dertil var også godt. Vi valgte bearnaise sauce som ekstra sideorder, og den var rigtig god. Betjeningen er opmærksom og professionel. Så en stor anbefaling er hermed givet videre!

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, BelindaWK

Anmeldt 3. juli 2016

Vi fik alle tre brunch (7 stk).
Skyr med sirup smagte grimt - hvis jeg havde den skyr hjemme så ville jeg have smidt den ud fordi den smagte gammelt.
Hønsesalat - manglede smag.
Brie - var meget stærk. Vi bad dem spørge i køkkenet og de kom tilbage med, at den ikke fejlede noget.
Skiveost - lugtede meget.
Croissant - tør.

Røræg og avocado var ret godt.

Jeg kan ikke anbefale stedet ej vil jeg derind igen. Kr. 125 for mad + drikkelse oveni. Kr. 50 for juice, og yderligere Kr. 50 for latte. Inde hos sult kan man få en kæmpe brunch alt hvad du kan spise oplevelse for kr.225 inklusiv alt du kan drikke.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, SKovac
Anmeldt 21. april 2016

Hyggelig cafe med god mad og god betjening. Cafeen er en typisk frokost restaurant med bistro retter.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Zoltan K
Anmeldt 18. februar 2016 fra mobile enheder

En lille travl cafe på en hyggeligt hjørne på Christianshavn! Personalet har ikke opfundet den dybe tallerken, men de er super søde og imødekommende, så det gør ikke spor!! Deres aften køkken er helt sikkert at foretrække. Har spist aftensmad her flere gange og det hat altid været en positiv oplevelse. Men hvis man skulle få lyst til en let frokost, ja, så kan man ikke gå helt galt i byen med deres tartarmad- mums!

Dato for besøg: februar 2016
Tak, ANS887
Anmeldt 20. januar 2016

Vi ankom sent til Wilders - og køkkenet var desværre lukket. Men vores tjener kunne godt se på os, at vi var sultne, og ikke længe efter kunne vi supplere vores fadøl og kaffe med de lækreste friskvarmede boller og smør - helt unik lyhør og sød betjening, som ikke vil blive glemt! 6 stjerner herfra!

Dato for besøg: januar 2016
Tak, 121.796.232.762

Rejsende, der kiggede på Cafe Wilder, kiggede også på

Har du været i Cafe Wilder? Fortæl om dine oplevelser!