Anmeldt d. 24. oktober 2019 fra mobile enheder

Perfekt beliggenhed når København skal udforskes, imødekommende og høfligt personale i et et meget charmerende miljø, flotte rene værelser i samme charme.
Hotellet får mine varmeste anbefalinger.
Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Jpand
Hotel SKT Ann æ, Ejer hos Hotel SKT. Annæ, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Tak fordi de valgte at bo her og fordi de tog dem tid til at give feedback.

Tak også for den specifikke feedback, det hjælper os meget at vide, hvad gæsterne sætter pris på, og hvordan vi kan forbedre vores tilbud og service.

Anmeldt d. 13. september 2019

der er plads til forbedring - sikre at afløb fungerer og at ønsker efterkommes - også mere tydelighed ved bookning hvis morgenmad ikke er inkluderet.
Foreslår også at personalet oplæres så der ikke er for lang ventetid i receptionen

Dato for ophold: september 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, bentejespersen
Anmeldt d. 7. august 2019 fra mobile enheder

Vidunderligt ophold i et dejligt værelse med udsigt over den dejlige Sankt Annæ Plads. Morgenmaden i den nye restaurant er fortsat lækker og for første gang nød vi den udenfor på det nye brede fortovsparti. Glem ikke at tage en drink på tagterassen hvis det er vejr til det - Dejlig stille udsigt over byens tage.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, RDinesen

Anmeldt d. 17. juli 2019

Skønt sted, skønt hotel. Vi fik en lejlighed i super lækker stil, både hvad angår indretning og materialebrug. Minus var: ingen elevator og meget varmt i lejligheden på 2. sal.
Fantastisk morgenmad med autentiske atmosfære. Sød og venlig betjening i receptionen.
Parkering i nærheden til 250 kr. i døgnet.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, benonim2014

Anmeldt d. 14. juni 2019 fra mobile enheder

Som nogenlunde “fast” gæst er det altid rart, når man føler sig hjemme. Venlige receptionister, fint værelse og meget central placering gør at jeg ofte vælger at bo her. Morgenmaden er ganske fin og der er lidt for enhver smag.

Dato for ophold: juni 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, kimjE9154PW
Hotel SKT Ann æ, Chef  hos Hotel SKT. Annæ, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. juni 2019

Kære Gæst

Mange tak for din feedback, den betyder meget for os.

Vi er glade for at du havde et behagligt ophold og vi håber at se dig snart igen.

Med Venlig hilsen

Camilla