“Dårlig service og middelmådig mad”
Anmeldelse af MASH Penthouse

MASH Penthouse
Kvarter: Det indre Vesterbro
Beskrivelse: I efteråret 2015 åbnede MASH en ny restaurant på 12. etage af Tivoli Hotel. MASH Penthouse ligger i et nyt tårn, hvor vi tilbyder en helt unik og eksklusiv oplevelse med en fremragende udsigt over Københavns tage. MASH Penthouse tilbyder naturligvis steaks af højeste kvalitet og trækker på et omfattende vinkort – helt ligesom vi er kendt for med vores andre restauranter, bare i lidt højere luftlag.
Anmeldt 28. januar 2020

Når man bliver bænket et sted hvor der er under 30 cm. til nabobordet, er intimiteten ligesom ødelagt fra starten.

Jeg bestilte tartar til forret og aftalte med tjeneren at den skulle serveres med hovedretten.

10 minutter efter kommer der så en anden tjener og vil serveren den til nabobordet. Nå, men jeg får da min tartar - selvom det ikke er sammen med hovedretten som aftalt.

Da hovedretterne kommer er det en 3 tjener - her lykkedes det at få byttet rundt på både vores hovedretter og side dishes. (Det er jo også svært når vi var hele to personer).

Bøfferne var på det jævne - de bar præg af overhovedet ikke at være krydret under stegningen.

Under middagen gad man heller ikke ulejlige sig til at undersøge om vi f.eks.manglede bernaise sauce.

Man forventer ærlig talt en bedre oplevelse med de priser - men så er det prøvet.

Heldigvis er der et hav gode restauranter i KBH hvis man ønsker sig en god steak, lidt privatliv og god service. MASH Penthouse er bare ikke det stedet. Så nej, den oplevelse ønsker ikke at prøve igen!.

Tak, W5944XObrianp
Mashheadquater, Gæsteansvarlig hos MASH Penthouse, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. februar 2020

Kære gæst,

Tak for at dele din oplevelse med os.

Vi er konstant på udkig efter at give en unik oplevelse for vores gæster,
og det er med beklagelse, at vores sædvanlige høje standarder ikke opfyldt ved jeres besøg.
Vi håber at vi trods dette kan byde dig velkommen igen.

Mvh. TEAM MASH.

Anmeldt 28. oktober 2019

1800 kroner for to bøffer med tilbehør, fire østers og et par cocktails til dessert. Vi fik også fire glas vin og to gange petitfour. Det er dyrt og stiller store krav til betjening og tilberedning, og det halter gevaldigt hos MASH. Det skal siges, at vi kom en halv time for sent til vores bestilling, hvilket betød, at vi skulle være ude 20.15, hvilket tjeneren indledningsvist gjorde os opmærksom på flere gange - ok fair nok vores fejl, men vi havde stadig to timer, så mon ikke det gik? Det gjorde det lige med nød og næppe. Vi nåede lige præcist at være ude til tiden og tjeneren kom med regningen i sekunderne efter, at vi havde fået de afsluttende cocktails. Fair nok, hvis der var run på, men restauranten var halvtom, og der stod ikke ligefrem horder af gæster og ventede på at komme ind, hvorfor alt det hastværk?
Ventetiden var lang, der gik en time før vi fik vores østers, betjeningen var middelmådig og maden var fin uden at være prangende – til gengæld var det dyrt. Blot til sammenligning kan man få en tre retters menu med husets billigste flaske vin til ca. 1400 på restaurant salon i bredgade – en af byens bedste franske restauranter med legendariske ”røde Claus” bag gryderne. På Pastis – en af byens bedre bistroer får man en ribeye med fritter, salat og bearnaise til 295 – hos MASH koster den billigste ribeye 295, og så skal man købe fritter (49 kroner) grøntsager (49) og sauce (15) - over 400 kroner for en bøf med tilbehør! Det er for dyrt, hvis vi ikke er i den absolutte superliga, og det var vi ikke i lørdags.
MASH adskiller sig fra andre kødkoncepter ved at sælge en eksklusiv og elegant oplevelse, og når det crasher på stresset betjening, lang ventetid og et koncept, som virker tyndslidt, vil jeg anbefale, at man bruger sine surt tjente penge på en af de mange fremragende restauranter København vitterligt har at tilbyde.

1  Tak, TGM79
Mashheadquater, Gæsteansvarlig hos MASH Penthouse, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. november 2019

Kære gæst,
Mange tak for din feedback.
Jeg har diskuteret dine kommentarer med vores team, og vi er virkelig kede af, at i føler at besøget blev lidt fortravlet og at vi ikke kunne opretholde standarden for den kvalitet og den fremragende service,
vi ellers er så stolte af.
Mvh. Anja Mølgaard, MASH

Anmeldt 27. oktober 2019 fra mobile enheder

Spiste middag her en lørdag aften med plads ved vinduet og fantastisk udsigt udover Kbh H. Maden var til gengæld gennemsnitlig - forretten tuntatar som var vædet ind i balsamico så tunen var usmagelig, god bøf (600g Ribeye), men for fed bearnaise og kedelige tørre pomfritter. Servicen var mangelfuld - først efter 20 min kom tjeneren første gang, skidt når man nu kun har bordet i 2,5 time.

Samlet en kun middelmådig oplevelse - til prisen ville jeg ikke vælge stedet igen.

Tak, 243kennethp
Mashheadquater, Gæsteansvarlig hos MASH Penthouse, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. oktober 2019

Kære Kenneth - Jeg vil gerne takke dig for dit review, og jeg er glad for at høre, at du nød udsigten over Kbh.
Jeg kan jeg forsikre dig om, at vi helt sikkert vil være opmærksomme på din feedback.
Vores manager er nu blevet gjort opmærksom på den.
Mvh. Anja, MASH

Anmeldt 23. oktober 2019 fra mobile enheder

Godt mad og god service. Vi fik anbefalet rødvin som passede godt til kødet. Kødet var tilberedt til perfektion. Det var dog den dyre oplevelse

Tak, Sami_Khaltoum

Mange tak for dit review Sami.
Mvh. MASH

Anmeldt 9. oktober 2019

Er man til et godt stykke kød, er et besøg på denne restaurant næsten et must. Fantastisk lækkert, mørt og veltilberedt - og serveret med god og professionel service. Køkkenet havde i første omgang lavet en fejl med èn ud af fire bestillinger - men det blev reddet flot med en hurtig ombytning, ekstra side-orders u/b og dybfølte beklagelser fra betjeningen. Så bestemt ikke sidste gang, vi besøger denne restaurant

1  Tak, 521s_renf
Mashheadquater, Gæsteansvarlig hos MASH Penthouse, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2019

Mange tak for dit review - Det glæder os meget at læse at i nød jeres middag her hos os.
Vi håber, at se jer igen snart.
Mvh. MASH

Rejsende, der kiggede på MASH Penthouse, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i MASH Penthouse? Fortæl om dine oplevelser!