“Det var bare brunch - men okay god brunch!”
Anmeldelse af Far's Dreng

Far's Dreng
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 11. juni 2017 fra mobile enheder

En lørdag formiddag omkring 10.30-tiden, træder min kæreste og jeg ind af døren.
Vi har aldrig været der før, så med de gode manér vi nu engang har, står vi der og venter lidt, mens en ung tjener springer frem og tilbage af flere omgang - han ænser os ikke rigtigt...
Intet sker og tjeneren ignorer os indtil jeg stopper ham og spørger:
"Skal man bare gå ind og finde et bord?"
"Ja ja", svarer han stresset. ⬅️ Learning til dig, hvis du overvejer stedet.

Ikke den varmeste start, men måske det bare var os?!

Oplevelsen bød på mini-crossainter, aaaahm-avocado og skidego' skyr!

Jeg fik deres signatur-ting - avocado på rugbrød med spejlæg + deres skyr med rabarber-kompot, hvilket begge var til en 5'er.
Jeg vil ikke udtale mig om min kærestes mad - udover at han fik verdens mindste crossaint for en 20'er.
Den var seriøst så lille, at jeg højlydt grinte af den, da jeg så den, som man siger.
Dertil havde de i første omgang glemt en del af kærestens mad, så han var ikke just imponeret over stedet, da vi gik derfra.

Derfor får stedet ⭐️⭐️⭐️⭐️.
Egentlig ville jeg ha' givet 3,5 - men tror på, at vi bare lige var uheldige ift. servicen.
Jeg var svært tilfreds med maden, min kæreste not, og servicen var til en 3'er.

Meget blandet oplevelse.

Tak, Louise D

Anmeldt 1. juni 2017 fra mobile enheder

Lækkert morgenmadsted. Ikke så mange siddepladser, gode vafler med frisk frugt og grapefrugt med frisk mynte.

Tak, Marlene K
Anmeldt 17. maj 2017

Hos Far's Dreng nød jeg en super lækker frokost. Mega friske råvarer, og via det åbne køkken er det muligt at følge med i tilberedningen. Varm anbefaling.

Tak, jeabri
Anmeldt 19. marts 2017

Brunchen var ikke specielt nytænkende, tjeneren havde intet overblik og det trak vildt meget fra døren.

Tak, Frederik A
Anmeldt 27. december 2016 fra mobile enheder

2 familier med børn til brunch.

Vi bestilte flere forskellige ting, hver især smagte de super godt.
Det er helt sikkert ikke sidste gang vi kommer.

1  Tak, Bo B

Rejsende, der kiggede på Far's Dreng, kiggede også på

Har du været i Far's Dreng? Fortæl om dine oplevelser!