Åben i dag: 10.00 - 22.00
Super sjov tur

Vi var en gruppe på 4 veninder og havde en super hyggelig eftermiddag. Det er et fedt sted fordi du... læs mere

Anmeldt d. 19. august 2023
Catrine J
Vlads Cocktailparty

Vi besøgte Vlads Cocktailparty som var et godt og spændende rum, som vi helt sikkert godt kan... læs mere

Anmeldt d. 18. august 2023
Voyager22021937984
Sorø, Danmark
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
Da Vinci Escape Room
Kanaltur i København
1.006 anmeldelser
fra 139,00 kr.
Anmeldt d. 27. oktober 2021 fra mobile enheder

Vi var fem kollegaer afsted i starten af oktober 2021. Vi blev mødt af en glad, venlig og engageret gamemaster og prøvede rummet Mysteriet i de hemmelige lagerrum. Der var mange udfordrende gåder og det var gennemført og godt. Stor anbefaling herfra 😊

Dato for oplevelse: oktober 2021
Tak, U8272GKanjar
allangn2016, Ejer hos Clockedin Escape Room, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. november 2021

Hej U8272GKanjar,

Vi var fem kollegaer - "Udfordrende og gennemført" - Tak :)
Tak for de flotte stjerner og jeres Store anbefaling af jeres oplevelse.

Vi er glade for at I alle 5 fik en gennemført god oplevelse i de hemmelige lagerrum. Og oplevede at der var mange både udfordrende og gode gåder.

Igen - Mange tak for jeres Store anbefaling.

Anmeldt d. 6. september 2021 fra mobile enheder

Det teamwork og samarbejde man skal bruge sammen for at komme igennem. Det giver et godt bånd imellem team medlemmerne.

Dato for oplevelse: september 2021
Tak, troelshj
allangn2016, Owner hos Clockedin Escape Room, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. september 2021

Hej troelshj,

"Fantastisk forlystelse og personaler" - Tak :)

Tak for de flotte stjerner og jeres anbefaling af Clockedin Escape Room.

Vi er så glade for at I fik en god oplevelse sammen på jeres dag og at oplevede at det giver gode bånd imellem team melemmerne.

Igen - Mange tak for jeres anbefaling.

Anmeldt d. 11. august 2021

Vi var 2 pers., der prøvede Det hemmelige lagerrum, og var vildt begejstrede. Tilpas udfordrende gåder/opgaver.
Super sjov oplevelse, så vi vendte tilbage for at prøve det andet rum med Mordet på detektiven, og heller ikke denne gang blev vi skuffede🙂
Lige så sjovt og udfordrende som første gang.
Og begge gange blev vi modtaget af smilende og engagerede Gamemaster Allan. Super service, kan kun anbefales.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, Q1368BTlindal
allangn2016, Owner hos Clockedin Escape Room, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. august 2021

Hej Q1368BTlindal,

"Super sjov og udfordrende" - Tak :)

Tak for de flotte stjerner og jeres anbefaling af Clockedin Escape Room.

Vi er så glade for at I fandt vores Escape Room lige så udfordrende som det første i prøvede hos os.

Igen - Mange tak for jeres anbefaling :)

Allan - Clockedin
Escape Room - Mellem strøget og Strædet - København indre by.

Anmeldt d. 18. juli 2021 fra mobile enheder

Det var en sjov og hyggelig måde at være sammen med børnene på. Personalet var virkelige søde og hjælpsomme.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Tour01754155794
allangn2016, Owner hos Clockedin Escape Room, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. august 2021

Hej Tour01754155794,

"Fantastisk oplevelse" - Tak :)

Tak for de fine stjerner og jeres anbefaling af Clockedin Escape Room.

Vi er så glade for at I fik en god familieoplevelse sammen med børnene og at alle fandt det hyggeligt og sjovt.

Igen - Mange tak for jeres anbefaling.

Anmeldt d. 15. juli 2021

Jeg kan virkelig anbefale Clockedin Escape Room - både til nybegyndere og dem med escape-erfaring. Vi blev taget godt imod af venligt personale, og selve rummet var sjovt og udfordrende fra starten. Vi glæder os allerede til næste gang.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, 894pih

Hej 894pih,

"En sjov og udfordrende oplevelse!" - Tak :)

Tak for de fine stjerner og jeres anbefaling af Clockedin Escape Room.

Vi er så glade for at I fandt vores Escape Room både sjovt og udfordrende allerede fra start af. Vi glæder os også til at se jer næste gang :)

Igen - Mange tak for jeres anbefaling :)

Allan - Clockedin
Escape Room - Mellem strøget og Strædet - København indre by.