Åben i dag: Lukket
Gennemført

Gennemført og virkelig godt. Man skal virkelig være kreativ og men samtidig logisk. Kan kun... læs mere

Mette H
Super sjov tur

Vi var en gruppe på 4 veninder og havde en super hyggelig eftermiddag. Det er et fedt sted fordi du... læs mere

Anmeldt d. 19. august 2023
Catrine J

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
Da Vinci Escape Room
Kanaltur i København
1.050 anmeldelser
fra 173,33 kr.
Anmeldt d. 19. august 2020

I forbindelse med en polterabend var vi en tur forbi Clockedin og tilbragte en time der. Det var en skøn oplevelse, super god oplevelse.

Uffe

Tak, 220uffet
allangn2016, Ejer hos Clockedin Escape Room, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. august 2020

Hej 220uffet,

Tak for de flotte stjerner og anbefaling.

Polterabend - Supergod oplevelse.

Vi bliver altid glade når vi høre vi har givet en skøn og god oplevelse på 60 minutter i vores Escaperooms.
Igen - Mange tak for jeres review :)

Med bedste Escaperoom hilsen

Anmeldt d. 17. august 2020

I forbindelse med polterabend besøgte vi Clockedin Escape Room og havde en super god oplevelse med en meget engageret vært.

Tak, Ralf R

Hej Hellerup2605,

Tak for de fine stjerner og anbefaling.

"Dejlig oplevelse" - Tak :)

Vi er glade for I besøgte os på jeres polterabend og at I havde en super oplevelse.

Igen - Mange tak for jeres besøg.

Allan - Clockedin
Escape Room - Mellem Strøget og Strædet - København midt i indre by.

Anmeldt d. 12. august 2020 fra mobile enheder

Vi var 2 venner, der besøgte Clocked in. Vi undslap “mordgåden på detektivkontoret” som var udfordrende, gennemført og virkelig sjovt. Ejeren var varm og imødekommende, og man kunne mærke at han brændte for det. Alt i alt; kæmpe anbefaling herfra!

Tak, 62signea

Hej 62signea,

Tak for de flotte stjerner og kæmpe anbefaling. :)

Vi er glade for at I fik en virkelig sjov og gennemført oplevelse i jeres Escape Room.
Igen - Mange tak for jeres kæmpe anbefaling :)

Anmeldt d. 10. august 2020

Dette var 2. besøg og jeg synes at begge rum var veludførte.
Ekstra point for at være én af de få steder der har rum for ned til 2 personer.
Game masteren var gik meget op i kvaliteten af rummene og virkede til at være en escape room entusiast med masser af gode anbefalinger til andre rooms. Stort plus :)

Tak, RasmusBruunJorgensen
allangn2016, Ejer hos Clockedin Escape Room, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. august 2020

Hej Rasmus,

Tak for de flotte stjerner og anbefaling.

Vi bliver altid glade når vores kunder vender tilbage og glæder over at I fik en rigtig god oplevelse igen og oplevede rummene som veludførte.

Igen - Mange tak for jeres store + :)

Anmeldt d. 6. marts 2020

Rigtig god oplevelse, der helt klart kan anbefales. Vi var en gruppe på 14 personer af forskellige nationaliteter - Alle var begejstrede både over servicen og rummene :-)

Dato for oplevelse: marts 2020
Tak, lisanE8112XO
allangn2016, Ejer hos Clockedin Escape Room, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juni 2020

Hej lisanE98112XO

Tak for de fine stjerner og anbefaling.

Vi er glæder os over at I fik en rigtig god oplevelse alle 14 personer og at rummene virkede godt på tværs af nationalitet, sprog og skabte begejstring i jeres gruppe :)

Igen - Mange tak for jeres internationale og helt klare anbefaling :)

Allan - Clockedin
EscapeRoom - Mellem Strøget og Strædet - København indre by.