“God mad & service”

nr. 1.464 af 2.843 Restauranter i København
Køkkener: Café
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Cafe Hoppes er en Hyggelig Cafe på strædet. vi har Københavns hyggeligste gårdhave, og det bedste mad. dagen ud byder vi dig på lækre cocktails, og torsdag til Lørdag aften har vi Happy hour hvor du får 2 ens cocktails for 95,- kr. vi har en fantastisk placering til hvis du skal videre i byen efter at have fået nogle cocktails, eller til en middag og aften ude med vennerne.
Anmeldt 9. august 2021

Rigtig fint sted, god service og lækker mad. Servering ligger i top hurtig service og pænt udvalg. Pænt og rent samt en rigtig god gårdhave.

Tak, KennethH1414

Anmeldt 24. juli 2021

Vi kom ind om formiddagen og bestilte brunch, to voksne og to børn. Der var få andre på cafeen, og vi fik hurtigt serveret mad og drikke. God brunch og god betjening af den ene mandlige tjener der var på arbejde.

Vi besluttede os derfor at prøve deres aftensmenu, men det skulle vise sig at være vores turs måske værste beslutning.

Total kaos stemning, modsat vores besøg om formiddagen var elendig betjening, og ingen interesse i kundens oplevelse. Tjenerne gik og tjattede højlydt til hinanden, og virkede mere som om de var til fest end på arbejde.

Det er sgu amatøragtigt!

Køkkenet kunne ikke stege to bøffer, den ene Ribeye bestilt rød, den anden oksefilet bestilt medium. Ribeyen var mere welldone og oksefileten var til nød medium. "Dagens garniture" burde nok hedde årets garniture, for der var intet specielt eller årtidens grønt over dette. Frosne gulerødder og broccoli som der desperat for forsøgt at give lidt smag ved at blive smidt på panden. Ingen smag overhovedet.

Bearnaisesaucen var god, det skal de have.

Men hvordan kan man i øvrigt grille/stege to stykker kød, uden det får noget som helst smag? Men smagsløs var dog en ting som de var gode til på Hoppes.

En børneburger der bestod af en mikroskopisk bøf, lagt mellem to knastøre og tydeligt gammelfrosne burgerboller, suppleret med et stykke krølsalat og en skive slatten tomat. Ingen smørrelse i burgeren overhovedet, jammerligt. Det kunne min datter have lavet bedre selv.

Min anden datter fik en "cremet" pasta i tomat, hvilket blot var noget overkogt pasta vendt i en dåse tomatsauce tilsat et blad basilikum med lidt ost.

Overall en skrækkelig oplevelse, som selv ikke den rare tjener og en fin brunch kan opveje, og jeg vil under ingen omstændigheder anbefale stedet til andre at spise om aftenen.

Der er så mange steder i KBH, hvor du kan nyde meget meget bedre mad til billigere penge. Når man bruger +1000kr for to voksne og to børn, så må man simpelthen også kunne forlange, at stedet har faglig stolthed.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Johannes F
Anmeldt 12. maj 2021

Hejsa alle. Jeg ville råde jer til ikke at støtte ejerens restauranter/caféer, - Samad Shirani, - da de frit og intentionelt udfører apartheid på deres spisesteder.

Mig og mine venner - næsten alle med etnisk baggrund - fik at vide, at der ikke var plads, selvom den gruppe danske piger bag os fik venligt at vide, at hoppes havde et bord frit til dem og de fik så lov til at gå ind. Det kan ikke passe at vi stadig lader sådan noget ske. Det er racisme og det er på høj plan! Jeg skal i hvert fald aldrig støtte Hoppes, Zirup eller Zalt - andre cafeer af samme ejer, - når man bliver behandlet på sådan en måde. Fy for faen.

Hvis jeg kunne, så havde jeg simpelhen givet 0 stjerner.

#BOYCOTTHOPPES.

1  Tak, Fadu01
Anmeldt 10. maj 2021

Yderst racistisk politik, hvor brune mennesker ikke bliver lukket ind, på trods af masser af ledige borde. Hvide mennesker bliver til gengæld budt velkommen. Klamt.

2  Tak, KittB2
Anmeldt 7. maj 2021

Dårligste cafe! Diskrimination og racisme hører slet ikke til år 2021! Flov jer og må i skamme jer! Skal aldrig sætte min fod i nogen af jeres cafeer! Hvis jeg kunne give 0 stjerner havde jeg gjort det.

2  Tak, eliaza2021

Rejsende, der kiggede på Cafe Hoppes, kiggede også på

Har du været i Cafe Hoppes? Fortæl om dine oplevelser!