“God oplevelse - tæt på goumet”
Anmeldelse af restaurant Naert

restaurant Naert
Reservér bord
tir. 20/10
20:00
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By

En god overraskelse, er min første oplevelse. Dejligt brød til maden, Anretning af de 5 retter var knap kønt, men gode smagsoplevelse.

Kammuslingen var klasse tilberedt og hovedretten.. de øvrige små retter var ok..

Konklusionen.. kan anbefales

Tak, D1793IHsam_

4-stjerner til en fantastisk restaurant, hvor alt gik op i en højere enhed! Vi følte os i den grad velkommen af det hyggelige og nærværende personale - og maden......SKØN SKØN SKØN ! Kan varmt anbefales

Tak, tinasL557ID

Besøgte restauranten for 1 1/2 år siden ...enormt inspirende og højt niveau så glædede os da vi skulle afsted igen , men tydelig en ændring i sammensætning af menuer fra vi sidst var det. Ikke noget overraskende og meget for Alm. anretning og meget små portioner, så vi gik sultne derfra. Vores bord var ikke klar, da vi kom så vi sad og vente i næsten 45 min. Alt for opskruet i forhold til hvad man får af både service og kvalitet af mad. 7 retters menu var bestilt samt vin Menu.

Tak, dorteh512
Anmeldt 31. august 2020 fra mobile enheder

For fjerde gang denne måned var vi forbi for at nyde denne særprægede menu. Sjældent har vi følt os så velkomne og kærligt behandlede. På menuen er en helt igennem spektakulær brissel - udsøgt fornøjelse! Vi ses snart igen!

Tak, 37andersj
Anmeldt 25. august 2020 fra mobile enheder

Kan varmt anbefales. Super gourmet, super service. Når man får 7 anretninger så er små portioner helt perfekt

Tak, jillhM8358TT

Rejsende, der kiggede på restaurant Naert, kiggede også på

Har du været i restaurant Naert? Fortæl om dine oplevelser!