“God mad, men utrolig dårligt lydniveau, selv for en travl fredag”
Anmeldelse af restaurant Naert

restaurant Naert
Reservér bord
tor. 13/8
20:00
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 4. juli 2020

De 7 retter var alle velsmagende, så maden var vi enige om var nærmest i top.
Det, der trækker ned, er:
At hvidvinen var alt for varm, da den blev serveret. At lydniveauet gav én hovedpine og gjorde, at man ikke kunne koncentrere sig om at nyde maden og heller ikke kunne høre hinanden. Og ikke mindst, at man i disse CORONA TIDER sender hele 6 forskellige tjenere hen til et bord. Alle tjenerne var unge, energiske og venlige, men i disse tider er det en utrolig dårlig idé, at så mange forskellige tjenere kommer så tæt på ældre mennesker.

Tak, Summerbird_DK

Anmeldt 13. juni 2020 fra mobile enheder

Aften i byen med konen. Vi havde bestilt deres 7 retters menu med vinmenu. Pris ca 1000 kr. virkelig god mad og fantastisk servering. De kan deres fisk og fiskesupper, der var fantastiske.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, KristofferG_13
Anmeldt 6. marts 2020

Vi havde en rigtig dejlig aften på Restaurant Nært i slutningen af februar. Vi fik 7 serveringer, som alle var flotte og velsmagende. Især desserten på svampe og miso slog benene væk under os. Super betjening med opmærksomme og nærværende tjenere. Det eneste minus var tiden mellem serveringerne. De tre snacks kom til bordet i et rigtigt fint tempo, men til sidst endte vi med at sidde og vente (for) lang tid mellem retterne.

2  Tak, SGade
Anmeldt 18. februar 2020 fra mobile enheder

Forsinketmiddag på Naert. 7 velsmagende retter og to gode glas vin -hvor man følte man fik et glad vin. Mange spændende smagsoplevelse -dog var desserten helt fantastisk is med svampe og miso -drysset med myseost!
Kommer gerne igen

Tak, lisbethp265
Anmeldt 12. februar 2020

7 retter med rødder i danske/norske køkken med afstikkere til asien. Smagfulde retter, hvor særligt desserten, en is på champignon og miso, toppet med kandiserede solsikkekærner og endeligt drysset med friskrevet myseost, var bemærkelsesværdig. Isen var delikat, solsikkekærnerne rettens sprøde element, og myseosten gav mindelse om brændt hvid cholokade. Alle retter macthet god op af en velsammensat naturvinsmenû.

Tak, ThomasD4406

Rejsende, der kiggede på restaurant Naert, kiggede også på

Har du været i restaurant Naert? Fortæl om dine oplevelser!