Google
fra 134,14 $
fra 5,20 $
fra 250,00 $
Anmeldt d. 25. maj 2016

Man bliver fanget i stemningen på pladsen og man kan ikke undgå at tænke på nytårsaften samt diverse fejringer af sportfolk når man kigger op på den lille altan på rådhuset

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, whitebrook
Anmeldt d. 29. april 2016

En super flot plads, med mange forskellige ting at se på rent arkitonisk. Mange forskellige stilarter at se på, nye som gamle..

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, tedajo
Anmeldt d. 7. april 2016

Vi havde temadag i min afdeling og besøgte Rådhuset. Først tænkte jeg "hvorfor nu det", men jeg tog mit åbne sind med og fik en meget positiv oplevelse. God rundvisning, servering af rådhuspandekage og nogle interessante fortællinger om Rådhusets historie og kunst.

Dato for oplevelse: oktober 2015
Tak, CNielsen4000
Anmeldt d. 28. februar 2016 fra mobile enheder

Selve bygningen er et utroligt bygningsværk, og er definitionen på centrum i København. Indenfor er det ligesom man forventer med smuk arkitektur og højt til loftet.

Dato for oplevelse: oktober 2015
Tak, 887filiped
Anmeldt d. 19. januar 2016

Rådhuset emmer af historie og mange spændende ting!
Den flotte store rådhussal, samt de store malerier!

Dato for oplevelse: maj 2015
Tak, Henrik J