“Hyggeligt sted med god sushi”
Anmeldelse af Iki Sushi

Iki Sushi
nr. 1.102 af 2.928 Restauranter i København
Kvarter: Det ydre Østerbro
Kvarter: Det ydre Østerbro
Anmeldt 3. marts 2018

Vi var en tur derinde til min søns fødselsdag her starten af februar, og må sige jeg blev positivt overrasket. Super flinke tjenere og rigtig god mad, kan klart anbefales.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, PeterR6262

Anmeldt 23. februar 2018 fra mobile enheder

Vi bookede bord og var 6 venner der mødes til aftensmad. Meget lækkert og rigtig sød personale. Vi fik yderlig en sushi tallerken ekstra, uden beregning. Ved større selskaber bliver det svært at få sammenhængende borde.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, joyn231
Anmeldt 4. februar 2018 fra mobile enheder

Til Nytårskur valgte vi mad fra Iki Sushi - super friskt, veltilberedt og smukt! Vi ville ønske det var nytår og nytårskur lidt oftere :)

Dato for besøg: januar 2018
Tak, rikkewerner
Anmeldt 13. december 2017 fra mobile enheder

Skøn lækker indbydende sushi til rimelige penge. Jeg havde fået det anbefalet, og det kan jeg også nemt gøre til andre.

Dato for besøg: november 2017
Tak, kimjE9154PW
Anmeldt 14. august 2017 fra mobile enheder

Jeg kan varmt anbefale Iki. Alle gange jeg har fået sushi derfra har det været veltilberedt, flot og har smagt fremragende. Hvis man benytter sig af deres faste tilbud får man meget sushi for pengene, og der mangler ikke noget mht. tilbehør, wasabi, ingefær osv.

Dato for besøg: august 2017
Tak, GrandTour484999

Rejsende, der kiggede på Iki Sushi, kiggede også på

Har du været i Iki Sushi? Fortæl om dine oplevelser!