“Søndags stenovnspizza”
Anmeldelse af Trattoria Italiana - LUKKET

Trattoria Italiana
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vores menu består af klassiske italienske retter tilberedt, som vores mor ville gøre - med kærlighed til maden og respekt for gode råvarer. Prøv bl.a. vores pizza lavet i ægte italiensk stenovn. Velbekommen!
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Vi fik de to bedste pizzaer fra stenovn serveret med frisk mozzerella fra trattoria Italiano gråbrødretorv nr. 2 i hjertet af kbh! Dem nød vi med en flaske brunello di montalcino :) Tjeneren var meget venlig og stemningen autentisk!

Dato for besøg: juli 2016
Tak, elviscapo

Anmeldt 24. juni 2016

Fantastisk oplevelse !!
Super god service lækker mad.
Man lever sig helt ind i det italienske
Stemning og atmosfære.
Kan varmt anbefales !

Dato for besøg: juni 2016
Tak, n0el111
Anmeldt 8. maj 2016

Super personale, klart den bedste Pizza jeg har fået i mit liv, og virkelig hyggeligt sted, jeg kommer klart tilbage

Dato for besøg: maj 2016
Tak, martinlQ430FK
Anmeldt 21. april 2016 fra mobile enheder

Vi havde købt en tilbudsmenu gennem The Fork, men der var intet discount over oplevelsen. Lækker mad og vin og en gennemført professionel og venlig betjening.

Samlet pris for bobler, 3-retters menu, vin, vand, kaffe og gavmildt skænket avec: 1.000 kr for 2 personer.

Vi kommer igen.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Michael B
Anmeldt 6. april 2016

En riftig god italiensk pizza i de hyggelige lokaler med venlig og hurtig betjening - og så blev der også spillet og sunget lidt indimellem.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, LarsJensenLRJ