“Fantastisk mad og aften”
Anmeldelse af Restaurant leaven - LUKKET

Restaurant leaven
Prisklasse: 50 kr. - 750 kr.
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vi bestræber os på at have en simpel tilgang til de bedste råvarer, som er til vores rådighed. Enkeltheden kommer til udtryk i form af få elementer på hver tallerken som sammen skaber rammerne for, hvad vi mener, er nydelig mad.
Anmeldt 10. juli 2021

Maden var fantastisk - både den vegetariske og den med fisk. Service i høj klasse og skøn atmosfære.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, CiciJoh

Anmeldt 30. maj 2021

Maden var ikke dårlig, men smagte ikke af det helt store. Manglende en del salt og specielt hovedretter manglede teksturer. Den var meget blød; både fiskehovedretten og den grønne hovedret.
55kr for brød var meget, dog smagte dette dog ganske fint. Desserten var alt for sød og overhovedet ikke i balance.
Vi havde Dinningweek billetter og derfor forventede vi heller ikke det helt store gastronomiske show, dog havde vi klare forventninger om at maden var tilsmagt, hvilket det desværre ikke var.
Alligevel giver vi 2 stjerner. En for hver af tjenerne, som virkelig var meget professionelle og dygtige. Fik anbefalet en god vin og da han snakkede om vinen, lød det absolut ikke indøvet

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Simon G
Anmeldt 29. maj 2021 fra mobile enheder

Dårlige og ukomfortable siddepladser hvor vi fik ikke lov til at rykke på trods af efterspørgsel ved tjeneren, maden var middelmådig og uinspirerende, 55kr måtte vi betale for at få brød til bordet (har jeg aldrig oplevet før?) og den flaske pellegrino der hørte til menuen som forudbetalt, kunne vi ikke få lov til at bytte til vand uden brus men skulle så betale for det - arh venner..

Alt i alt en ret skuffende oplevelse og alt føltes lidt skrabet.

Dato for besøg: april 2021
1  Tak, Christian S
Anmeldt 26. september 2020 fra mobile enheder

Har netop spist middag på Leaven - kan anbefales! Der er mange gode restauranter i Kbh i mellempris lejet, men Leaven må være en af de bedste værdi-for-pengene steder. Et lille men godt spisekort (Corona-tilpasset), et godt vinkort, hyggeligt lokale, venlig betjening og først og fremmest skarpe serveringer: 4 småretter (dumplings samt brød med kantarelsmør særligt gode), super oksemørbrad med saltbagte rødbeder og dessert med jordbæris, ganache og sprød hvid chokolade.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 490olef
Anmeldt 21. september 2020

En helt igennem fantastisk oplevelse! Den veganske menu var virkelig lækker og vinmenuen var ekstraordinær. Restauranten har en super hyggelig stemning med belysning og de mange planter. Her kommer vi helt sikkert igen!

Dato for besøg: september 2020
Tak, heysommer

Rejsende, der kiggede på Restaurant leaven, kiggede også på