“En perle på Christianshavn”
Anmeldelse af Parterre

Parterre
nr. 20 af 179 Kaffe og te i København
Kvarter: Christianshavn
Kvarter: Christianshavn

Vi var inde og spise en dejlig morgenmad med vores søn på 10 og der var noget for alle mand på menuen.
Der var meget travlt, men det gik ikke udover serveringen.

Dato for besøg: september 2022
Tak, Irenenoergaard

Anmeldt 9. september 2020

Mit lokale stamsted hvor der altid er god service, en behagelig stemning og et simpelt men super godt menukort. Er du på Christianshavn så bliver du nød til at besøge Parterre.

Dato for besøg: september 2020
Tak, josefineh759
Anmeldt 1. september 2020

Kaffe er blevet en ting i København, som ofte er langt overvurderet. Men på Parterre holder niveauet 100% Intet andet sted i byen har jeg fået så gode kopper kaffe som her. Læg dertil et personale, der vil gå langt for at din kaffepause bliver noget helt særligt, mens du kigger på både, der sejler forbi i Christianshavns Kanal. Parterre er et hjertested.

Tak, Peal32
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

5***** giver jeg ikke ofte men her får denne cafe dog fuldt hus. Så herligt lille sted, bedste kaffe lavet af barista som ved at mælk skal være varm uden at være kogt, at podden skal var stampet men ikke trykket. Chai latte lavet fra bunden med den rigtige balance mellem sødme og fylde. Tror det er en af cph bedste kaffe stop. Bagved disken var de mest opmærksomme og smilende cafe medarbejder, som efterhånden er en uddød race i og omkring København.

1  Tak, 423kennethb
Anmeldt 23. september 2019 fra mobile enheder

Kaffen er ok, croissanten middelmådig, men mest problematisk er det at toilettet ofte er ude af drift, hvilket også giver lugtgener på cafeen

Dato for besøg: september 2019
Tak, dobijslinger

Rejsende, der kiggede på Parterre, kiggede også på

Har du været i Parterre? Fortæl om dine oplevelser!