“Fremragende kaffe og sjældent elskværdigt personale”
Anmeldelse af Parterre

Parterre
nr. 20 af 156 Kaffe og te i København
Kvarter: Christianshavn
Kvarter: Christianshavn
Anmeldt 1. september 2020

Kaffe er blevet en ting i København, som ofte er langt overvurderet. Men på Parterre holder niveauet 100% Intet andet sted i byen har jeg fået så gode kopper kaffe som her. Læg dertil et personale, der vil gå langt for at din kaffepause bliver noget helt særligt, mens du kigger på både, der sejler forbi i Christianshavns Kanal. Parterre er et hjertested.

Tak, Peal32

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

5***** giver jeg ikke ofte men her får denne cafe dog fuldt hus. Så herligt lille sted, bedste kaffe lavet af barista som ved at mælk skal være varm uden at være kogt, at podden skal var stampet men ikke trykket. Chai latte lavet fra bunden med den rigtige balance mellem sødme og fylde. Tror det er en af cph bedste kaffe stop. Bagved disken var de mest opmærksomme og smilende cafe medarbejder, som efterhånden er en uddød race i og omkring København.

1  Tak, 423kennethb
Anmeldt 23. september 2019 fra mobile enheder

Kaffen er ok, croissanten middelmådig, men mest problematisk er det at toilettet ofte er ude af drift, hvilket også giver lugtgener på cafeen

Dato for besøg: september 2019
Tak, dobijslinger
Anmeldt 31. marts 2019

Lille fin og meget hyggelig lokal cafe lige ned til kanalen på Christianshavn. Betjeningen er effektiv og meget venlig. Og både mad og kaffen har super høj kvalitet.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, MichaelFleischer
Anmeldt 4. marts 2018 fra mobile enheder

Vi betalte 270kr for morgenmad til 2 personer og fik serveret: to stykker hullede netto-chorizo, halv gule osterester som var gummiagtige, en tør croissants som var decideret uspiselig og en æg som skulle have været blødkogt men som var helt hårdt og koldt.

Vi er kommet her meget og morgenmaden plejede at være god. Det var seriøst en forfærdelig oplevelse i dag og servicen var elendig, vi bad f.eks. om et nyt æg da det var helt hårdkogt og fik bare at vide at de ikke ville koge flere så der var intet at gøre. Vi følte os virkelig så snydt og dårligt behandlet og forstår ikke hvordan så hyggeligt et sted kan blive så dårligt så hurtigt.

Dato for besøg: marts 2018
2  Tak, Nina K

Rejsende, der kiggede på Parterre, kiggede også på

Har du været i Parterre? Fortæl om dine oplevelser!