“Utrolig kedelig burger ”
Anmeldelse af TGI Fridays

TGI Fridays
Reservér bord
tir. 24/11
20:00
nr. 1.036 af 2.805 Restauranter i København
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: TGI Fridays blev etableret i NYC i 1965. De er nu også at finde på Højbro Plads i København. Klassisk indretning, som du kender det og med de klassiske retter på menukortet. Der er også et varieret drinks kort at gå ombord i.
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Utrolig kedelig burger til alt for mange penge. Ville aldrig anbefale dette sted. Mere er der ikke at sige om det

Tak, 947signen

Anmeldt 29. juli 2020

Jeg kom derhen med min veninde. Vi er to piger på 21 år. Jeg har aldrig i mit liv fået SÅ dårlig mad. Det endte med at både min veninde og jeg fik madforgiftning efterfølgende. På daværende tidspunkt spiste vi frokost der. Betjeningen er desuden skrald og vi spurgte hele 17 gange om regningen. Det er utrolig dyrt i forhold til kvaliteten og jeg vil til hver en tid hellere sulte end at spise der igen. Jeg overdriver seriøst ikke.

1  Tak, AmalieHansen64
Anmeldt 12. juli 2020 fra mobile enheder

Besøgt i juli 2020. Hvis man kan lide amerikansk mad er dette et godt sted at besøge. God mad til ok priser! Desuden god og venlig betjening.

Tak, larsjylland
Anmeldt 7. marts 2020 fra mobile enheder

Super lang ventetid, og det værste mad man kunne få, vi fik burger som var kolde og meget små. Spiser der ikke igen.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, misama2020
Anmeldt 27. februar 2020

Var til frokost i uge 7 med mine 2 børn - det er ikke et sted vi kommer igen - fik anvist et bord i et hjørne lige ved baren, det var sådan set fint nok bortset fra at det trak MEGET, vi var nødt til at sidde med overtøj på, dette gjorde de 2 piger der sad ved bordet ved siden af også. Efter at have siddet lidt spørger jeg stille og pænt tjeneren om det var muligt at blive tilbudt et andet bord da det var meget koldt, dette var ikke muligt da der var travlt. Dette til trods for at der kom flere der ikke havde bestilt bord og fik de borde der løbende blev ledige. Desuden var musikken meget høj så det var svært at føre en samtale uden at råbe. Det tog omkring 45 minutter fra vi var kommet til tjeneren kom og tog imod bestilling, der efter igen en ventetid på ca 45 minutter inden maden kom, og maden var absolut ikke værd at vente på, den var mildest talt middelmådig, virkelig tør og kedelig. Vi bad om ketchup men dette kom aldrig trods flere forespørgsler, og tjeneren virkede mildest talt ligeglad. Det er ABSOLUT ikke et sted jeg kommer igen.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, maybemedk

Rejsende, der kiggede på TGI Fridays, kiggede også på

Har du været i TGI Fridays? Fortæl om dine oplevelser!