“Vildt godt!!”

nr. 1.136 af 2.828 Restauranter i København
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 1. juli 2020

Super lækker mad og virkelig god service
Maden kom hurtigt og det var en fornøjelse
Kan klart anbefales

Tak, lauralagonip

Anmeldt 16. februar 2020 fra mobile enheder

Fin mad. Hurtig betjening. Det var som det skulle være, smagte fint. Vi fik frokost tilbud og det var udemærket. Ingen stor smagsoplevelse men heller ikke en dårlig. :-)

Dato for besøg: februar 2020
Tak, xBenedicte
Anmeldt 13. februar 2020

Efter at have ventet i 10-15 min på at bestille, får vi lov. Servitricen er lidt højlydt, men tager stadig imod vores bestillinger

Når den kommer, har jeg fået de forkerte fritter, som skulle være både. Maden derudover var godt, intet specielt, men stadig god. Til prisen var det lidt i overkanten. Jeg nævner så, at jeg har fået de forkerte fritter lidt sent og har spist dem, da det ikke gjorde mig noget. Hun spørger så om jeg vil have de rigtige, og jeg svarer ja, da jeg tænker det var gratis. Det var det så åbenbart ikke.

Umiddelbart ville jeg ikke anbefale stedet, men jeg havde nok bare en lidt uheldig episode.

Maden var stadig helt fint :)

Dato for besøg: februar 2020
Tak, dklarzen
Anmeldt 29. november 2019 fra mobile enheder

Har tidligere besøgt Liberty Burgers & Grill og været godt tilfreds; men denne gang var det skuffende. Vi bestilte oksemørbrad, den var god og stegt som bestilt. De “grovskårne” pomfritter var intet andet end kedelige alm pomfritter af værste dybfrost slags. Rødvins sauce og Bearnaise var jævnt kedelige. Betjeningen langsom.. Så bortset fra bøffen var alt andet skuffende.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 604perl
Anmeldt 22. november 2019

Vi var et selskab på 10 personer, der havde bestilt bord for at få en buger på vej i biografen. Vurderingerne af spisestederne på Fisketorvet ligger Ifølge anmeldelserne i den lave ende, men selvom Liberty Burgers & Grill så ud til at ligge i den bedre ende, så var det med en vis skepsis, at vi troppede op.

Vi blev imidlertid positivt overraskede, for både burgere og fritter var generelt overraskende gode.

Nogle af os gik all-in og bestilte en XL-Mission Accomplished dobbeltburger (145 kr) med cheddar, dobbelt bacon, tomat, salat, teriyaki sauce, pickles og karamelliserede løg. Jeg valgte den almindelige bolle og med i købet fulgte valgfri fritter og en dip - jeg valgte de almindelige fritter og en chili mayo. Burgeren var dejlig saftig og ganske velsmagende.Skal man indvende noget, var de to bøffer stegt helt grå, men de var heldigvis ikke nået at blive tørre, omend de var lidt anonyme i smagen. Fritterne var også rigtig gode og sprøde, og dippen var faktisk usædvanlig god af en typisk burger-joint dip at være.

Betjeningen er frisk og effektiv, men musikken er en anelse høj i det, så stedet lægger mere op til, at man spiser i en fart, end at man sidder og nyder det. Det forhold ændrer den anynyme, lidt slidte og storcenter-prægede indretning heller ikke på. Nogle store ringe, ophængt i loftet med en masse arkitektlamper på, fungerede som en lidt usædvanlig loftsbelysning, men så var det også sagt.

Oplevelsen rækker til mellem 3½ og et lille 4-tal. Jeg viser min gode vilje, runder op til 4 og kommer nok igen en anden gang, når jeg har ærinde på Fisketorvet.

Dato for besøg: november 2019
2  Tak, nielsmartin

Rejsende, der kiggede på Liberty Burgers & Grill, kiggede også på

Har du været i Liberty Burgers & Grill? Fortæl om dine oplevelser!