“Dinner”
Anmeldelse af Spisestedet FEED

Spisestedet FEED
Reservér med
Spar op til 30 %, når du reserverer online *
Spisestedet FEED er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Kvarter: Det indre Nørrebro
Kvarter: Det indre Nørrebro
Anmeldt 2. november 2018 fra mobile enheder

Helt fantastisk mad og vin.
Til prisen er det svært at finde noget bedre!
Så klart et besøg værd.

Kan anbefale deres kammusling og ribeye

Dato for besøg: november 2018
Tak, Søren H

Anmeldt 31. oktober 2018

Maden var lækker og prisen var fornuftig. Stedet kunne være mere hyggeligt men det er ikke noget der ødelægger oplevelsen.

1  Tak, janushoff
Anmeldt 31. oktober 2018 fra mobile enheder

Super mad og super betjening. Forretten laksesmagning er meget delikat. Og havtorn sorbet er lækker sød og syrlig. Kan varmt anbefales.

1  Tak, Sherpa824613
Anmeldt 31. oktober 2018

Feed er et sjovt sted. Til trods for jeg selv bor på Nørrebro har jeg aldrig hørt om dette sted, til trods for, det har eksisteret siden 2015. Da jeg så menukortet kunne jeg heller ikke helt se i hvilken retning restauranten vil, eller hvad dens "dna" er. Men pyt med det. Du sidder i nogle superbehagelige stole, akustikken er fin, og lækker service. Vi fik smagstallerken til 2 (215 kr), hvor vi fik fire små fine serveringer, alt rigeligt til en forret. Herefter fik min medspiser kulmule og jeg fik sprød gris. To kæmpe portioner, som tilmed smagte fantastisk. Jeg er en stor fyr på 100 kg, og kunne på ingen måde klemme en dessert ned. Så pyt med at køkkenet går lidt i alle retninger, de har styr på deres mad

1  Tak, MrBarfoed
Anmeldt 27. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi var uheldig på denne rest. I sommer. Ejeren blev meget ked af vores oplevelse og tilbød en ny middag. Vor datter og svigersøn der også var med til den første middag spiste erstatnings middag på FEED i sidste uge.
Alt var perfekt
Service
Mad
Vin
Dessert

En fantastisk oplevelse

FEED kan godt. Vi takker mange gange for den fantastiske gode behandling og kommer snart igen

Dato for besøg: juli 2018
Tak, kimklausen

Rejsende, der kiggede på Spisestedet FEED, kiggede også på

Har du været i Spisestedet FEED? Fortæl om dine oplevelser!