“Super lækker og mættende mad”
Anmeldelse af Spisestedet FEED

Spisestedet FEED
Reservér med
Spisestedet FEED er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Kvarter: Det indre Nørrebro
Kvarter: Det indre Nørrebro

Feed er et sjovt sted. Til trods for jeg selv bor på Nørrebro har jeg aldrig hørt om dette sted, til trods for, det har eksisteret siden 2015. Da jeg så menukortet kunne jeg heller ikke helt se i hvilken retning restauranten vil, eller hvad dens "dna" er. Men pyt med det. Du sidder i nogle superbehagelige stole, akustikken er fin, og lækker service. Vi fik smagstallerken til 2 (215 kr), hvor vi fik fire små fine serveringer, alt rigeligt til en forret. Herefter fik min medspiser kulmule og jeg fik sprød gris. To kæmpe portioner, som tilmed smagte fantastisk. Jeg er en stor fyr på 100 kg, og kunne på ingen måde klemme en dessert ned. Så pyt med at køkkenet går lidt i alle retninger, de har styr på deres mad

1  Tak, MrBarfoed

Vi var uheldig på denne rest. I sommer. Ejeren blev meget ked af vores oplevelse og tilbød en ny middag. Vor datter og svigersøn der også var med til den første middag spiste erstatnings middag på FEED i sidste uge.
Alt var perfekt
Service
Mad
Vin
Dessert

En fantastisk oplevelse

FEED kan godt. Vi takker mange gange for den fantastiske gode behandling og kommer snart igen

Tak, kimklausen

Vi havde læst de mange flotte anmeldelser, og de blev til fulde indfriet.

Vi havde bestilt bord til 4 personer, blev venligt modtaget og fik hurtigt menu- og vinkort.

Til forret valgte vi smagstallerken for 2 x 2 personer, der bestod af 5-6 forskellige små kolde og spændende anretninger. De blev serveret på et stort brædt, fint præsenteret, flot og indbydende anrettet. Det smagte uden undtagelse fantastisk.

Som hovedret valgte vi 3 forskellige; langtidstilberedt gris med sprøde svær, pandestegt kulmule og dansk Hereford ribeye.
Igen måtte vi overgive os. Alle retter var igen flot anrettet og smagte vidunderligt.

Dessert var der desværre ikke plads til, selvom det bestemt fristede.

Prisniveauet i relation til kvalitet og kvantitet er særdeles fornuftig. Det gælder også drikkevarer.

Hyggelige lokaler og kompetent, smilende og uformel/afslappet betjening.

Vi kan kun anbefale stedet og kommer bestemt igen en anden gang.

Tak, Michael K

Maden hos FEED er helt fantastisk! Spændende retter, gode råvarer og mange detaljer. Stedet er super hyggeligt og atmosfæren er afslappet og behagelig. Vi fik lækre cocktails før maden og en gennemført tre-retters menu. Ejerne er helt vildt flinke og servicen på restauranten er i top! Jeg vil helt klart anbefale FEED :-)

Tak, 350madsb
Anmeldt 27. september 2018

Vi besøgte resturanten på min fødselsdag og havde fået et rigtig godt bord, med massere af plads. Maden var helt vildt lækker og servicen var i top. Jeg vil helt klart anbefale stedet. Derudover var det super billigt ift. kvalitet - hvilket er noget man sætter stort pris på som studerende.

1  Tak, Frederikke T

Rejsende, der kiggede på Spisestedet FEED, kiggede også på

Har du været i Spisestedet FEED? Fortæl om dine oplevelser!