“Fantastisk mad og service”
Anmeldelse af Spisestedet FEED

Spisestedet FEED
Reservér med
Spisestedet FEED er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Kvarter: Det indre Nørrebro
Kvarter: Det indre Nørrebro

Maden hos FEED er helt fantastisk! Spændende retter, gode råvarer og mange detaljer. Stedet er super hyggeligt og atmosfæren er afslappet og behagelig. Vi fik lækre cocktails før maden og en gennemført tre-retters menu. Ejerne er helt vildt flinke og servicen på restauranten er i top! Jeg vil helt klart anbefale FEED :-)

Tak, 350madsb

Anmeldt 27. september 2018

Vi besøgte resturanten på min fødselsdag og havde fået et rigtig godt bord, med massere af plads. Maden var helt vildt lækker og servicen var i top. Jeg vil helt klart anbefale stedet. Derudover var det super billigt ift. kvalitet - hvilket er noget man sætter stort pris på som studerende.

1  Tak, Frederikke T
Anmeldt 22. august 2018

Lækre drinks, fantastisk mad og vin, dejlige lokaler og god betjening dannede de bedste rammer om en hyggelig aften. Kulmulen kan virkelig anbefales. Jeg kommer snart igen.

Tak, BFarum
Anmeldt 19. august 2018 fra mobile enheder

God og venlig betjening. Veltilberedt mad, pænt anrettet. Godt til prisen. Hyggelig atmosfære. Et plus at man ikke skal betale for vand, når man har købt vin.

Tak, Ybs1818
Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

Meeeen lidt langsom service. Vi fik brucetta, and og ribeye, alt var stegt helt perfekt. Stedet var rigtig hyggeligt

Tak, Daniel J

Rejsende, der kiggede på Spisestedet FEED, kiggede også på

Har du været i Spisestedet FEED? Fortæl om dine oplevelser!