“Enestående restaurant.”
Anmeldelse af Spisestedet FEED

Spisestedet FEED
Reservér med
Spisestedet FEED er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Kvarter: Det indre Nørrebro
Kvarter: Det indre Nørrebro
Anmeldt 22. august 2018

Lækre drinks, fantastisk mad og vin, dejlige lokaler og god betjening dannede de bedste rammer om en hyggelig aften. Kulmulen kan virkelig anbefales. Jeg kommer snart igen.

Tak, BFarum

Anmeldt 19. august 2018 fra mobile enheder

God og venlig betjening. Veltilberedt mad, pænt anrettet. Godt til prisen. Hyggelig atmosfære. Et plus at man ikke skal betale for vand, når man har købt vin.

Tak, Ybs1818
Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

Meeeen lidt langsom service. Vi fik brucetta, and og ribeye, alt var stegt helt perfekt. Stedet var rigtig hyggeligt

Tak, Daniel J
Anmeldt 24. juli 2018 fra mobile enheder

Vi fik deres menu. Svampe risotto, langtids stegt svinekam med sprøde svær og chokolade kage til dessert. Svampe risottoen smagte ikke af meget men der var ikke noget galt med den, men svinekam med sprøde svær. Ha Ha ALDRIG har jeg fået sådan nogle gummi svær. Jeg ville aldrig være bekendt at serverer sådan noget selv. Chokolade kagen var god. Jeg kommer der ikke igen

Tak, kimklausen
Anmeldt 24. juli 2018

Super dejlig mad af høj kvalitet. Og et højt serviceniveau.
Min pastaret var blevet lidt lunken - formodentlig fordi den måtte vente på mine ledsageres retter i køkkenet - og da jeg høfligt spurgte, om de ikke lige kunne give den 30 sek. i mikroovnen, fik jeg straks en ny portion. Man går ikke på kompromis. Prisen - ca. 1800 kr. for 3 personer, der hver fik forret, hovedret, øl til maden og kaffe - er selvfølgelig heller ikke billigt, men det var bestemt pengene værd.

Tak, HanneBoersen

Rejsende, der kiggede på Spisestedet FEED, kiggede også på

Har du været i Spisestedet FEED? Fortæl om dine oplevelser!