“Fantastisk!”
Anmeldelse af Spisestedet FEED

Spisestedet FEED
Reservér med
Spisestedet FEED er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Kvarter: Det indre Nørrebro
Kvarter: Det indre Nørrebro
Anmeldt 24. juli 2018

Super dejlig mad af høj kvalitet. Og et højt serviceniveau.
Min pastaret var blevet lidt lunken - formodentlig fordi den måtte vente på mine ledsageres retter i køkkenet - og da jeg høfligt spurgte, om de ikke lige kunne give den 30 sek. i mikroovnen, fik jeg straks en ny portion. Man går ikke på kompromis. Prisen - ca. 1800 kr. for 3 personer, der hver fik forret, hovedret, øl til maden og kaffe - er selvfølgelig heller ikke billigt, men det var bestemt pengene værd.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, HanneBoersen

Anmeldt 16. juli 2018 fra mobile enheder

Spisestedet Feed har et overskueligt menukort til fornuftige priser. Hyggelig atmosfære. Deres smagstallerken til forret var skøn. Vi var 5 personer og fik 4 forskellige hovedretter. Alle var glade for deres valg (Kulmule, Ribeye, cannelloni og gris). Der var ikke plads til dessert

Dato for besøg: juli 2018
Tak, togi1966
Anmeldt 15. juni 2018 fra mobile enheder

Super madoplevelse til rimelige priser
God betjening god mad
Og så er det svært at fortsætte med flere tegn

Dato for besøg: juni 2018
1  Tak, pervilstrup
Anmeldt 5. juni 2018 fra mobile enheder

Vi fik fælles forret med skønne små retter. Hovedret - pasta og langtidstegt gris. God cocktail og øl. Maden flot anrettet, smagte dejligt og serveret af meget venlig tjener. Kommer gerne igen.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, linapetersen2018
Anmeldt 3. juni 2018 fra mobile enheder

Helt igennem ubeklagelig oplevelse på Feed. Servicen var i top, maden ligeledes, samt skabte gæsterne en hyggelig atmosfære. Det bunder vel ud i, at de også havde en dejlig aften.

Vi ses snart igen, Feed.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Daniel E

Rejsende, der kiggede på Spisestedet FEED, kiggede også på

Har du været i Spisestedet FEED? Fortæl om dine oplevelser!