“Sløv betjening, smagløs mad”
Anmeldelse af Guldmagerens Cafe

Guldmagerens Cafe
nr. 1.766 af 2.806 Restauranter i København
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 24. august 2020

Sløv, tangerende til doven betjening. Tjeneren forstod ikke halvdelen af hvad man sagde til ham, han fik skubbet til bordet da han skulle server drikkevarer så det flød med øl. Det kunne han åbenbart ikke tage sig af, så jeg måtte til sidst selv hente servietter nede i restauranten og tørre op efter ham. Maden smagte over hovedet ikke af noget som helst. Det er første gang jeg har fået bacon der ikke smagte af noget. Da tjeneren ryddede af bordet, sagde vi til ham at han godt måtte sige i køkkenet at maden ikke havde smagt af noget som helst, hvortil han bare sagde hmm og nikkede. Ingen reaktion, ikke en undskyldning, ingen ting, så tag jeres penge og gå ind på en af de andre dejlige restauranter på Nyhavn, det koster det samme.
Hvis nogen er i tvivl, så kan vi IKKE anbefale stedet ☹️

Tak, dorteh858

Anmeldt 10. august 2020

Jeg besøgte Guldmagerens Café i forbindelse med Moules Frites Festival i København i juli måned.
Den moules frites vi fik serveret var mildest talt dårlig. Muslingerne var overtilberedte, suppen smagte meget mystisk og vi fik - og det er ikke for sjov - 12 pommes frites hver. - Der fulgte ikke engang mayonnaise med. Vi fik dog, ved efterspørgelse 3 x mayonnaise fra en lille heinz pakke.
Derudover var servicen dårlig. Der var adskillelige tjenere på arbejde og der var ikke mere end 20 gæster.- Dermed var der ingen undskyldning for den sløsede service. Vi blev nødt til at spørge efter drinkskort. Vi blev nødt til at spørge efter drikkevarerne, der fulgte med i prisen på vores madbilletter.
Overordnet var det en skuffende og dyr oplevelse. Jeg kommer ikke tilbage på vilkår.

Tak, 146ibenb
Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

Lækkert mad. God oplevelse og normale priser for København. God placering. Ingen ventetid og hurtig servering

Tak, mikaels483
Anmeldt 21. juli 2020

Rigtig dårlig oplevelse, da vi fik forkert mad efter at vente i en time. Kom ikke her med mindre man vil spilde sine penge

Tak, emiliefrederikkeb
Anmeldt 8. juli 2020

Vi kom forbi kl. 12.00 til frokost med 4 børn. Burgere, Salat og fin Fish and Chips til børnene. God øl. Alt var præcist som man kunne forvente i Nyhavn. Betjeningen var ok.

Tak, Dansker8

Rejsende, der kiggede på Guldmagerens Cafe, kiggede også på

Har du været i Guldmagerens Cafe? Fortæl om dine oplevelser!