Anmeldt 25. november 2017

Min kæreste og jeg boede der i en uge. I køjeseng på værelse med op til 6 andre.
Intet problem, for man kunne stadig have privatliv.
Men rigtig hyggeligt sted, fantastisk beliggenhed, sødt og venligt personale og gode faciliteter som wifi, køkken til at lave mad i, køleskab til opbevaring osv.

Vil helt klar anbefale bedwood til andre, hvis ikke man har noget imod at sove på værelse med andre. Rigtig god pris, hyggeligt sted og tæt på nærmest alting.

6/6 herfra

• Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, Jakob B
BedwoodHostel, Gæsteansvarlig hos Bedwood Hostel, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. januar 2018

Hej Jakob B,

Vi er rigtig glade for at høre at I nød jeres ophold! Tusind tak for den fine anmeldelse, vi håber vi ses en anden gang :)

Anmeldt 29. maj 2017

Vi oplevede en simpelt, men meget charmerende hostel.
Personalet var meget venligt og hjælpsomt. Vi lånte bl.a. en af personalets cykler, da alt var udlejet. Det gjorde en kæmpe forskel for vores ophold. Desuden sprang en anden venligt til og lånte os sin egen lås, så cyklen kunne aflåses.
Morgenbuffetten havde ikke et kæmpe udvalg, men lige nøjagtigt, hvad vores behov var - f.eks. lækre hjemmebagte øko-boller.
BedWood er et sted, hvor man straks føler sig hjemme, trods beskedne faciliteter. Vi anbefaler og kommer gerne igen :-)

Værelsestip: Perfekt beliggenhed
  • Overnattede: maj 2017, rejste med familie
Tak, Rie J
BedwoodHostel, Gæsteansvarlig hos Bedwood Hostel, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. juni 2017

Hej Rie,

Tusind tak for den fine anmeldelse :) Vi håber på at se jer igen!

Anmeldt 4. maj 2017

Har et sødt personale, især Tess virker meget imødekommende.
Man sover i en form for rede i køjesenge med afskærmning.
Deres kaffe er god, men jeg savnede æg til morgenmaden (-:
Der er massere af spisesteder lige udenfor døren.

• Overnattede: april 2017, rejste alene
Tak, peterm0eller
BedwoodHostel, Gæsteansvarlig hos Bedwood Hostel, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. maj 2017

Hej peterm0eller,

Tak for den fine anmeldelse, vi er super glade for at du kunne lide stedet og kaffen :) Jeg sender rosen videre til Tess!

Anmeldt 17. april 2017

Vil klart anbefale det til andre. og er også sikker på jeg kommer til at bruge det en anden god gang. det ligger suverænt i hjertet af byen(Nyhavn) Så der er ikke lang til ting. Et kæmpe plus at sengene ligesom er inde i væggen, med forhæng. så man har sit eget space, på trods af at man deler værelse med andre.

• Overnattede: april 2017, rejste alene
Tak, Nikolaj N
BedwoodHostel, PR-chef hos Bedwood Hostel, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. april 2017

Hej Nikolaj N,

Skønt at høre at du var glad for dit ophold hos os! Mange tak for den gode anmeldelse, og du er selvfølgelig altid velkommen igen :)

Alt det bedste,

Anmeldt 15. april 2017

Fælles områderne er helt super, bedre kan man ikke ønske til den billige pris. Sengene er super godt, men selve faciliteterne er ikke til at råbe hurra for, 3 toiletter, 1. var super fint, 2. uden toiletbræt og 3. kunne ikke låse... men bad var fint. Det største minus er nok et bordfodbold bor der er placeret lige ude foran værelserne - så hvis du vil sove skal du have ørepropper.

• Overnattede: april 2017, rejste med venner
Tak, liv t
BedwoodHostel, Gæsteansvarlig hos Bedwood Hostel, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. april 2017

Hej Liv T,

Tak for den fine anmeldelse, dejligt at høre at du nød dit ophold og vores senge :)

Jeg er ked af at høre at vores faciliteter ikke levede op til dine forventninger. Manglende toiletbræt og lås må jeg beklage. Da der er mange mennesker, der benytter vores toiletter hver dag, kræver de høj vedligeholdelse og vi sørger for at fikse mangler hurtigst muligt. Heldigvis har vi dog langt mere end de 3 toiletter, som du nævner, men de kan være lidt svære at finde, da vores flotte gamle bygning er indrettet en smule kringlet ;)
Bordfodboldbordet er hermed taget op til genovervejelse! Tak for feedbacken, så vi kan forbedre os! :)

Karen