“Rigtig fin service og mad OK”
Anmeldelse af Bøfhus

Bøfhus
nr. 2.252 af 2.863 Restauranter i København
Kvarter: Amager
Kvarter: Amager
Anmeldt 12. august 2018 fra mobile enheder

Betjeningen var virkelig fleksibel og venlig. Vi fik kombineret to retter, fik lov til at smage den ene sovsetype og prøvede også husets vin.
Maden var OK, som man kunne forvente i et butikscenter.
Men den fine service opvejede alt.
Vi kommer tilbage.

Tak, GrisVoyageurs

Anmeldt 24. juli 2018 fra mobile enheder

Betaler 500 for mad der burde koste 50kr - virkelig skuffende , fra start til slut - isen var 3 farve is - ved ikke om jeg skulle grine eller græde !

Tak, MartinB3152
Anmeldt 27. december 2017 fra mobile enheder

Fik 2 af deres burger so var okay af cafe mad, det samme gælder for deres Pomfritter.
Ikke noget specielt men heller ikke dårligt.

Tak, Ammundsrn
Anmeldt 30. november 2017 fra mobile enheder

Bestilte 2 x dagens burger med salat og pomfritter.
Rimelig hurtig betjening men der var ikke andet salat end det der nu engang er på en burger og 10 pomfritter ved siden af. Den ene bøf var halvdelen rå hvilket kun blev opdaget da næste hele burgeren var spist... hvilket resulterede i at de forlangte fuld pris da vi ikke havde gjort opmærksom på fejlen straks .. WHAT ???
Alt i alt en meget skuffende og dårlig oplevelse.
Kommer der ALDRIG mere.

Tak, Tom W
Anmeldt 24. november 2017 fra mobile enheder

Vi ringer og reserverer et bord dagen inden vi kommer, og da vi kommer, får vi at vide, at der ikke kan bookes bord. Utrolig dårlig service.

Tak, Mette Roll D

Rejsende, der kiggede på Bøfhus, kiggede også på

Har du været i Bøfhus? Fortæl om dine oplevelser!