“Fantastik smagsoplevelse”

Møller Kaffe & Køkken
Kvarter: Det ydre Nørrebro
Kvarter: Det ydre Nørrebro
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Mad oplevelse udover det sædvanlige. Virkelig lækkert og smagfuldt mad alt samme rigtig flot anrettet. Betjeningen helt i top, de var opmærksom og kunne svare på spørgsmål om retterne.
Alt i alt en fantastisk oplevelse.

Tak, 412jeannen

Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Fra at være kendt for deres Brunch, må man sige de også laver rigtig god aftensmad og drinks. Var 2 par der fik en 8 retters menu, mindre retter, f.eks var en ret en vel stegt halv Rib-Eye. Gluten venlig retter har de også. Sød betjening og gode drinks alt til rimelige priser.

Tak, 842jesperc
Anmeldt 15. februar 2020

Vi var to voksne og to på tolv. Der var hyggelig og god stemning og mange andre samtidig med os. Vi blev opfordret til at dele retter og dermed prøve flere forskellige ting, - det var godt, der var rigeligt og lækkert mad, særligt svampemaden står tydeligt i erindringen. Det eneste der var lidt ærgerligt var, at det trak en del fra døren når den gik op.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, tinahV8468VI
Anmeldt 11. januar 2020 fra mobile enheder

Fremragende brunch! Meget lækker og ungdommelig cafe. Måske en smule for høj musik, men det ændrer ikke den samlede oplevelse. Lynhurtig og meget høflig betjening. Hensigtsmæssigt system, hvor man vælger brød-kurve og forskellige retter. Brødskiverne er tykke, så pas på med at bestille for meget brød. Alle retter kan deles. Nutella, vaffel, spejlæg kan især anbefales. Virkelig god kvalitet og meget velsmagende. Meget fair priser. Kan klart anbefales.

Tak, sorenhost
Anmeldt 2. november 2019

Mig og min veninde ankom til vores reservation kl 12.45 men fik først rildelt et bord ca kl. 13. Det tog lang tid inden tjeneren tog imod vores bestilling.

Maden var rigtig lækker men vi havde bestilt en vaffel som først kom min 20 min efter vi havde bestilt den. Og vi skulle spørge 3 gange efter den inden den blev serveret. Mens nabobordet havde fået deres 10 min før.

Ærgeligt når nu maden var så god.

Dato for besøg: november 2019
2  Tak, Melanie M

Rejsende, der kiggede på Møller Kaffe & Køkken, kiggede også på

Har du været i Møller Kaffe & Køkken? Fortæl om dine oplevelser!