“Dejlig oplevelse”

tir. 20/10
20:00
Kvarter: Det indre Nørrebro
Kvarter: Det indre Nørrebro

Jeg har bestilt i går for i dag ,to menu med sushi og en portion kylling med nudler og til afhentning lidt efter jeres åbningstid . Det har været en super dejlig oplevelse med super frisk sushi , flot anretning . Alt smagte fantastisk . Tusinde tak for det. Det er i hvertfald ikke sidste gang vi bestiller hos jer.
Hilsen Rodica

Dato for besøg: september 2020
Tak, Inspiration777628

Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Takii leverede varen på en dejlig måde. Det er et fantastisk koncept, hvor det er en Ipad ved hvert bord, og så kan man bare bestille sushi, efterhånden som som man bliver færdig. Finder man en favorit, bestiller man bare flere af dem. Dejlig frisk sushi, som bliver lavet, som man bestiller dem. Tre personer med drikkevarer 700 kroner. Det skal prøves, og de får vores bedste anbefalinger

Tak, CalleHansen
Anmeldt 7. december 2018 fra mobile enheder

godt,Super lækker sushi og maden.Super skønt - smagte dejligt som altid. :) godt,godt,
Super sted Alt er perfekt

Dato for besøg: december 2018
Tak, elena b
Anmeldt 5. september 2018

Deres sushi er bestemt ok og udvalget er stort, betjeningen hurtig og venlig. Ikke luksus, men i forhold til prisen er det virkelig fint. Har en del borde mod vinduet, hvilket kan anbefales, hvis man gerne vil have view til den travle Jagtvej - virker også mere stille end bordene i selve restauranten, hvor støjniveauet kan være lidt højt (primært lidt dårlig akustik)

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, Keld2830
Anmeldt 8. november 2017

Stamkunde, da der generelt er frisk sushi, god service og billig ad libitum. Det gode ved Takii Sushi er at du kan bestille 4 ens af en slags rulle, og ikke er nødsaget til at bestille 8 ens stykker. Hvilket gør man kan smage må flere forskellige ruller! Klart et plus.

Dato for besøg: november 2017
Tak, Signe C

Rejsende, der kiggede på Takii Sushi, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Takii Sushi? Fortæl om dine oplevelser!